Kaizen, japonský výraz pro neustálé zlepšování, u nás už celkem dlouhou dobu není neznámým pojmem. Právě naopak, slovo „kaizen“ se stalo velmi používaným i poměrně oblíbeným. Ovšem, jak píší autoři této knihy, praxe... Zobraziť viac
Spielberg, Onassis, Disney, Rockefeller... Psychologické portréty deseti finančně nejúspěšnějších mužů světa. Tajemství... Zobraziť viac
Většina z nás věří, že nejlepším způsobem, jak motivovat sebe i ostatní kolem, je použití externích odměn, např. peněz –... Zobraziť viac
Henry Ford, zakladateľ jednej z najúspešnejších automobilových značiek na svete Ford Motor Company svoju životopisnú knihu Môj život a dielo uverejnil už v roku 1922, teda rovných 5 rokov pred ukončením výroby legendárneho... Zobraziť viac
Optimalizace pro vyhledávače (SEO) je skvělou oblastí internetového podnikání. Ať už sami vlastníte nebo spravujete webové stránky někoho jiného, SEO by nemělo v žádném případě uniknout vaší pozornosti. Tato kniha si klade za cíl... Zobraziť viac
Nejdůležitější překážky růstu a prosperity firem jsou většinou interního charakteru a mohou být odstraněny cílenými kroky a často bez externích finančních zdrojů. Právě v čase zásadních výzev způsobených digitalizací... Zobraziť viac
Firemní kultura Netflixu se na první pohled zdá příliš radikální na to, aby v reálném světě mohla fungovat. Jenže Netflix se díky ní dokázal proměnit z půjčovny DVD ve streamovací velmoc se 195 miliony zákazníků, která produkuje oscarové snímky.... Zobraziť viac
Prečo v biznise víťazia najoriginálnejšie myšlienky Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený... Zobraziť viac
Úspešný autor Brad Stone vás prevedie zákutiami spoločnosti, ktorú vybudoval Jeff Bezos, a zároveň vám predstaví najvýznamnejší podnikateľský príbeh našej doby... Zobraziť viac
David Epstein zistil, že vo väčšine odvetví – obzvlášť v tých komplexných a nepredvídateľných – vynikajú všestranní jedinci, nie špecialisti. V čase, keď sa odborníci čoraz viac izolujú, sa bude stále viac dariť tým... Zobraziť viac
Myšlienky môjho dvadsaťročného JA, ktoré mladým otvoria brány sveta a starším pripomenú, na čom naozaj záleží... Zobraziť viac
Nejznámější český marketér. Tvůrce bezprecedentních kampaní. Expert na průzkum trhu, jemuž lidé řekli svá nejtajnější přání, obavy a cokoliv, na co se jich zeptal. Ví, jak položit správnou otázku a jak hned využít odpověď..... Zobraziť viac
Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a... Zobraziť viac
Premýšľali ste niekedy nad tým, kým by ste sa chceli stať, akú prácu by ste chceli mať, aké dielo by ste chceli vytvoriť? Ste spisovateľ, ktorý nepíše, maliar, ktorý nemaľuje, alebo podnikateľ, ktorý nikdy nezačal podnikať? Potom poznáte Odpor – temnú ... Zobraziť viac
Publikácia Hotelový a gastronomický manažment – Praktické cvičenia 2 nadväzuje na 1. diel, v ktorom nájdete cvičenia z oblasti gastronomického manažmentu. Cvičebnica obsahuje 14 tematických celkov (od vývoja hotelierstva a cestovného ruchu... Zobraziť viac
Byť svojím pánom, mať možnosť slobodne sa rozhodovať a realizovať svoje nápady je snom mnohých ľudí. Len málokto sa však... Zobraziť viac
Netradiční pohled populárního českého moderátora Jana Krausa na byznys, život a vztahy. Knížka o veškerém mém byznysu. O... Zobraziť viac
Ing. Zdeněk Rybka, CSc. se narodil v roce 1927. Po ukončení povinné školní docházky (Komenského pokusná měšťanská škola ve Zlíně) se vyučil i firmy BAŤA, a.s. Prošel firemní internátní výchovou ve Zlíně a je absolventem Baťovy... Zobraziť viac
Kniha od autora New York Times bestsellerov a tretej najpopulárnejšej TED prednášky. Víziou Simona Sineka je svet, v ktorom sú ľudia inšpirovaní prácou, ktorú robia.... Zobraziť viac
Umenie obchodných vojen rozpráva príbehy a poučenia z najväčších obchodných konfliktov v histórii, ktoré odhaľujú, prečo sú niektoré firmy úspešné, zatiaľ čo iné sa rozpadajú... Zobraziť viac