Májová knižná akcia už od 1,90 €, klikni tu =>

Knihy o medzinárodnom marketingu

Našli sme 5 titulov

Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu

Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu

Vedecká monografia je zameraná na spracovanie aktuálnych problémov svetovej ekonomiky s akcentom na medzinárodné podnikanie a medzinárodný manažment. Cieľom autorov bolo v určitej komplexnosti zachytiť najdôležitejšie oblasti vývoja... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
13,05€

Marketing kultúry

Marketing kultúry - prečítaná (bazár kníh)

Mária Tajtáková, , Eurokódex (2010)
Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej...

Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej podobe... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
13,00€

Marketing kultúry

Marketing kultúry

Mária Tajtáková, , Eurokódex (2010)
Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej...

Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
13,10€

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

Soňa Supeková, Hana Janáková, Wolters Kluwer (2015)
Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v...

Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v priemyselných zmiešaných spoločnostiach v rámci stredoeurópskeho regiónu v posledných rokoch... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
13,20€

Európsky marketing

Európsky marketing

Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
13,50€