Vedecká monografia je zameraná na spracovanie aktuálnych problémov svetovej ekonomiky s akcentom na medzinárodné podnikanie a medzinárodný manažment. Cieľom autorov bolo v určitej komplexnosti zachytiť najdôležitejšie oblasti vývoja... Zobraziť viac
Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej podobe... Zobraziť viac
Po prvýkrát vychádza na slovenskom knižnom trhu publikácia zaoberajúca sa otázkami marketingu kultúry v ucelenej knižnej... Zobraziť viac
Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v priemyselných zmiešaných spoločnostiach v rámci stredoeurópskeho regiónu v posledných rokoch... Zobraziť viac
Hlavným obsahom predloženej monografie je priblížiť formovanie a obsah európskeho marketingu ako koncepcie analýzy a štúdia heterogénneho... Zobraziť viac