Májová knižná akcia už od 1,90 €, klikni tu =>

Knihy o marketingu

Našli sme 101 titulov

Koniec prokrastinácie

Koniec prokrastinácie

Petr Ludwig, Aktuell (2021)
Ako prestať odkladať a začať žiť naplno

Jadrom knihy je osem konkrétnych praktických nástrojov osobného rozvoja, ktoré vám pomôžu k väcšej motivácii, efektívnosti, produktivite a k celkovo dlhodobejšej spokojnosti... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
11,00€

Vyhraj každú debatu

Vyhraj každú debatu

Mehdi Hasan, Ultimo Press (2024)
Umenie argumentácie, presviedčania a verejného prejavu

Kniha Vyhraj každú debatu ukazuje, ako sa každý môže naučiť komunikovať s potrebnou dávkou sebadôvery, povzniesť sa nad malicherné spory na sociálnych médiách a zvíťaziť v kvalitnej a produktívnej debate v reálnom svete... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
11,80€

Vojna umenia

Vojna umenia

Steven Pressfield, Bajkal (2024)
Prekonajte svoje vnútorné bloky a začnite tvoriť

Premýšľali ste niekedy nad tým, kým by ste sa chceli stať, akú prácu by ste chceli mať, aké dielo by ste chceli vytvoriť? Ste spisovateľ, ktorý nepíše, maliar, ktorý nemaľuje, alebo podnikateľ, ktorý nikdy nezačal podnikať? Potom poznáte Odpor – temnú ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,00€

Imitátori

Imitátori

Oded Shenkar, Eastone Books (2011)
Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú...

Investujete do inovácií, výskumu a vývoja, snažíte sa odlíšiť, ale stále vám to neprináša očakávané zisky či vytúženú... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,90€

Takto sa robí marketing

Takto sa robí marketing

Allan Dib, Motýľ (2020)
Vytvorte si marketingový plán na jednu A4, získajte viac zákazníkov a zarábajte

Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad - svoj marketingový plán vytvoríte rýchlo, ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
8,90€

Chaotika

Chaotika

John A. Caslione, Philip Kotler, Eastone Books (2010)
Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a...

Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
11,20€

Energetic Marketing

Energetic Marketing

Lenka Lutonska, inspira publishing (2022)
Energetické princípy miliónového podnikania pre ženy

Nezáleží na tom, ako ďaleko ste sa doteraz dostali alebo ako ďaleko ešte chcete pokročiť. Váš život a vaše podnikanie majú oveľa väčší potenciál, než si dokážete predstaviť. Lenka vie, že ak sa rozhodnete aplikovať tieto energetické princípy aj vo ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
11,80€

Úspešné tímy

Úspešné tímy - prečítaná (bazár kníh)

Daniel Coyle, Grada (2022)
Vybudujte silnú a súdržnú skupinu motivovaných ľudí

Autor Daniel Coyle skúma najúspešnejšie svetové spoločnosti a organizácie a ukazuje, ako sa rodí dôvera v lídra. Nezáleží na tom, či ste riaditeľ veľkej spoločnosti, vlastníte malú kaviareň, alebo učíte študentov – vždy nejakým spôsobom vediete ľudí... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
8,90€

Kniha – najväčší vynález ľudstva

Kniha – najväčší vynález ľudstva - prečítaná (bazár kníh)

Martin Kasarda, Grada (2023)
Ako úspešne vyrobiť a umiestniť knihu na trhu

Akým produktom je vlastne kniha, akú funkciu plní v spoločnosti dnes, ako sa vyrába, distribuuje a predáva? Autor otvára aj otázky špecifického marketingu knihy a venuje sa i vzťahu digitálneho prostredia ku knihám.... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
8,10€

Marketing miest a obcí

Marketing miest a obcí - prečítaná (bazár kníh)

, Ekonóm (2023)

Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
11,00€

Digitálna značka

Digitálna značka - prečítaná (bazár kníh)

Allen P. Adamson, Eastone Books (2011)
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne...

V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,00€

Jednoducho značka

Jednoducho značka - prečítaná (bazár kníh)

Allen P. Adamson, Eastone Books (2011)
Je to jednoducho značka. Presne to by si mali povedať vaši zákazníci či klienti spoločnosti, ktorej budovať značku pomáhate....

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,00€

Jednoducho značka

Jednoducho značka - prečítaná (bazár kníh)

Allen P. Adamson, Eastone Books (2011)
Je to jednoducho značka. Presne to by si mali povedať vaši zákazníci či klienti spoločnosti, ktorej budovať značku pomáhate....

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,00€

Marketing & e-business

Marketing & e-business - prečítaná (bazár kníh)

František Pollák, Peter Dorčák, EZO (2010)
Marketing & e-business SK - Ako sa zorientovať v základných pojmoch a procesoch nového marketingu - EZO.sk - Jazyk: SK - Vazba:

Táto publikácia popisuje nielen základné pojmy marketingu, ale aj mnohé nové pojmy skrývajúce sa pod slovom e-business alebo e-commerce (elektronický obchod alebo elektronická komercia). Čo najzrozumiteľnejšou formou sa bude snažiť popísať... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,00€

Svet podľa Elona Muska

Svet podľa Elona Muska (e-kniha)

Olivier Lascar, Premedia
Génius alebo podvodník? Vedecký pohľad na jeho projekty

Táto kniha prináša pohľad na aktivity jedného z najbohatších ľudí sveta z vedeckej perspektívy, ktorá umožňuje realisticky porovnať jeho plány a marketingové bubliny s tým, čo je naozaj technicky zrealizovateľné... Zobraziť viac

🌴 Okamžite na stiahnutie
9,90€

Vybrané kapitoly z komunikácie

Vybrané kapitoly z komunikácie

Cieľom publikácie je analyzovať oblasť komunikácie a komunikačných schopností. Vymedzuje a opisuje vybrané problematiky komunikácie, s ktorými študent prichádza najčastejšie do styku (pri štúdiu, pri výmenných pobytoch do zahraničia... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 5 dní.
8,40€

Veľká štvorka

Veľká štvorka (e-kniha)

Scott Galloway, Premedia (2019)
Skrytá tvár spoločností Amazon, Apple, Facebook a Google

Amazon, Apple, Facebook a Google sú štyri najvplyvnejšie spoločnosti na našej planéte. Podarilo sa im to nielen vďaka technológiám a talentu. Každá z nich oslovuje naše inštinkty a evolučné potreby, čo dokážu skvele využiť... Zobraziť viac

🌴 Okamžite na stiahnutie
9,90€

Ice breaky a energizéry

Ice breaky a energizéry

Karin Mikulášová, Mladý podnikavec (2024)
Návody, tipy, reflexie

Táto brožúrka je už druhým a rozšíreným vydaním inšpirácií z workshopu Icebreaky a Energizéry. Obsahuje návody z našej lektorskej praxe, z komunikácie na online workshopoch s učiteľmi a vychovávateľmi a z účasti na vzdelávacích akciách, ktorých sme sa... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,69€

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem

Vplyv finančno-hospodárskej krízy na medzinárodnú marketingovú stratégiu firiem

Predkladaná monografia sa snaží čitateľom priblížiť zrozumiteľnou a názornou formou podstatu dosahov finančno-hospodárskej krízy na fenomén medzinárodného marketingu, konkrétne medzinárodnej... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,40€

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Marketing neziskových organizácií, športu a kultúry

Jana Nová, Ladislav Bedřich, Mária Tajtáková, Wolters Kluwer (2016)
Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu...

Publikácia sa odborným spôsobom zaoberá možnosťami uplatnenia marketingovej filozofie v oblasti neziskového sektora, športu a kultúry. Jej cieľom je poukázať na tie marketingové... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 7 dní.
11,79€