Dale Carnegie ponúka vo svojich knihách, ktoré sa stali svetovými bestsellermi, praktické návody, ktoré môžete začať používať hneď zajtra. Táto knižka hovorí o veľkom tajomstve správneho prístupu k ľuďom, ako urobiť dobrý dojem, viesť dialóg... Zobraziť viac
Publikácia prináša stručný a základný pohľad na prístupy využívané pri tvorbe cien stavebnej produkcie na Slovensku. Predstavuje spôsoby tvorby cien a druhy cien uplatňované v praxi a tiež poskytuje prehľad klasifikačných systémov... Zobraziť viac
Prelomový prístup k marketingu, predaju a reklame. Či už ste zakladateľom technologického startupu, malým podnikateľom, alebo súčasťou veľkej korporácie, táto kniha vám môže pomôcť robiť prácu, na ktorú budete hrdí... Zobraziť viac
Pravidelným tréningom si rýchlo rozšírite svoju aktívnu slovnú zásobu v rodnom jazyku a zdokonalíte si svoje vyjadrovacie a artikulačné schopnosti. Naučíte sa rýchlejšie vymýšľať konverzačné témy v každodenných debatách alebo lepšie obhajovať svoj názor.. Zobraziť viac
Myslíme si, že nadväzujeme vzťahy s ľuďmi – no v skutočnosti len hráme hry. Kniha Ako sa ľudia hrajú je známa po celom svete ako najoriginálnejšia a najvýznamnejšia kniha z oblasti populárnej psychológie našich čias... Zobraziť viac
Táto kniha je určená všetkým, ktorí sa pohybujú vo svete biznisu a nemajú čas na pravidelné špecializované jazykové kurzy. Hrdina knihy, ambiciózny mladík Neil, prevedie študenta – samouka rôznymi úskaliami angličtiny... Zobraziť viac
Táto nadčasová klasika, ktorú zbožňujú milióny ľudí, obsahuje kľúč ku všetkému, po čom túžite a ku všetkému, čo chcete dosiahnuť. Odhaľuje tajomstvo, ako dosiahnuť osobný blahobyt. TAJOMSTVÁ ÚSPECHU STARÝCH NÁRODOV – ISTÁ CESTA K ŠŤASTIU A PROSPERITE Zobraziť viac
Vstúpiť do podnikania s odvahou a motiváciou vo väcšine prípadov nepostačuje. Snáď najdôležitejšou pri podnikaní je vízia o budúcnosti podniku, ktorá v sebe ukrýva odpovede na často kladené otázky: Je náš podnik sebestačný? Zobraziť viac
Publikace i CD-ROM jsou určeny autorům, umělcům, ale také všem osobám, které s umělci spolupracují, například jim zadávají práci a následně od nich přebírají hotová díla. Zobraziť viac
Jak mohla mladá dívka ošálit protřelé investory ze Silicon Valley, představitele americké armády i média, oslavující ji jako „Steva Jobse v sukních“? Proč nikdo nepoznal, že zázračný technologický startup s hodnotou deseti miliard dolarů je ve... Zobraziť viac
Pokud chceš dobře nastartovat svoji kariéru, ujasnit si, co chceš v životě dělat, a splnit si své sny, pak tuto knihu držíš v rukou správně. Řada z nás se na konci střední a v období vysoké školy trápí, protože neví, kterým směrem se v životě vydat... Zobraziť viac
Čo sa stane, keď predátor -dron má autonómiu ako google auto? Alebo ak zbraň, ktorá dokáže sama loviť a napádať vlastné ciele, ovládnu hekeri? Hoci to znie ako sci-fi, technológia na vytvorenie zbraní, ktoré napadajú ciele bez ľudského pokynu, už... Zobraziť viac
Kniha je úplne iná ako v minulosti. Je skomentovaná a doplnená kresbami konkrétnych situácií vyplývajúcich z jednotlivých ustanovení nového zákona, aby sa problematika jednoduchšie pochopila a komentár tak detailne vysvetlil celú problematiku cestnej... Zobraziť viac
Kniha je určena čtenářům, kteří potřebují sestavit marketingový plán a nemají potřebné znalosti a dovednosti. Zobraziť viac
Nové, páté vydání úspěšné učebnice, tentokrát zcela přepracované, jejímž cílem je vybavit studující takovými jazykovými prostředky, aby se bez potíží... Zobraziť viac
Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery. Novinárovi Bradovi Stoneovi sa v nej podarilo zozbierať hodnotný materiál, ktorý odhaľuje málo známe fakty o spoločnosti Amazon. Okrem jej úspechov opisuje aj.... Zobraziť viac
John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol... Zobraziť viac
Kniha je průvodcem nejmodernějšími letadly, helikoptérami a raketami současnosti... Zobraziť viac
Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí ... Zobraziť viac
Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac