✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅Výhodné ceny ✅Bezpečný nákup
Publikácia si kladie za cieľ prispieť k poznaniu nákupu a predaja ako základných obchodných funkcií podnikov na trhu výrobnej sféry, k poznaniu ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu podstatných určení koncepcií nákupu a predaja, k pochopeniu komplexnejšieho pohľadu na danú problematiku, a tým aj k vymedzeniu jej špecifických stránok.
Je určená študentom, ktorí v nej nájdu štruktúrovaný a didaktický materiál orientovaný na problematiku obchodných aktivít výrobných podnikov, zamestnancom a manažérom podnikov, ktorí v nej nájdu odpovede na otázky v súvislosti s užitočnosťou praktizovať teoretické prístupy z oblasti nákupu a predaja, ako aj širokej verejnosti, ktorá sa o danú problematiku zaujíma.
Recenzie a kritiky
Rok vydania:
2011ISBN:
9788080783808Rozmer:
170×240 mmPočet strán:
216Väzba:
brožovanáJazyk: slovenčina