Napoleon Hill, Joseph Murphy, Dale Carnegie sú uznávaní a najznámejší autori techník svojpomoci a osobného úspechu. Ich jedinečné knihy, ktorých sa predalo už vyše sto miliónov výtlačkov, pomohli ľuďom osvojiť si spôsoby, ako prežiť život naplnený... Zobraziť viac
Veľa firiem vzniká, no len málo z nich prežije. Kde vziať peniaze na rozbeh podnikania? Ako založiť prosperujúci podnik? Táto kniha ponúka odpovede nielen na... Zobraziť viac
Desať rokov po úspešnej knihe Náš ľadovec sa roztápa, v ktorej John Kotter a Holger Rathgeber na príbehu tučniakov vysvetlili, ako viesť ľudí v časoch turbulentných zmien, prichádzajú autori s novým a rovnako zaujímavým príbehom o tom, ako zmeniť... Zobraziť viac
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam... Zobraziť viac
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť... Zobraziť viac
Autorské, patentové, dizajnové, známkové právo a ďalšie oblasti práva duševného vlastníctva spracované moderným a pútavým spôsobom zohľadňujúcim platnú právnu úpravu aj relevantnú judikatúru. V knihe sú rozobraté témy ako... Zobraziť viac
V prakticky zaměřené publikaci se seznámíte se současnými pravidly obchodního a diplomatického protokolu a společenské etikety. Již třetí vydání knížky radí, jak jednat v dalších vybraných zemích světa, které dosud v publikaci zařazeny nebyly, např... Zobraziť viac
Co kdyby vám jen pár nových návyků pomohlo výrazně zlepšit využití vašeho času? Jak můžete až desetinásobně zvýšit svou produktivitu práce? Naučte se jednoduché triky, díky kterým získáte mnohem více času pro sebe a svou... Zobraziť viac
Amazon, Apple, Facebook a Google sú štyri najvplyvnejšie spoločnosti na našej planéte. Podarilo sa im to nielen vďaka technológiám a talentu. Každá z nich oslovuje naše inštinkty a evolučné potreby, čo dokážu skvele využiť... Zobraziť viac
Uznávaný autor a podnikatel John Williams vám za pouhých 30 dnů pomůže uskutečnit váš nápad a začít se jím živit – a to i v případě, že jste na nic skvělého doposud nepřišli! Stačí, když se budete svému nápadu věnovat jen 20 minut denně, a nemusíte... Zobraziť viac
Autor Daniel Coyle skúma najúspešnejšie svetové spoločnosti a organizácie a ukazuje, ako sa rodí dôvera v lídra. Nezáleží na tom, či ste riaditeľ veľkej spoločnosti, vlastníte malú kaviareň, alebo učíte študentov – vždy nejakým spôsobom vediete ľudí... Zobraziť viac
Kniha venovaná cenám, nákladom, oceňovaniu a kalkuláciám. Zobraziť viac
Nemoderný chalan je štvrtý štúdiový album Miroslava Žbirku, ktorý v roku 1984 vydalo hudobné vydavateľstvo Opus. Album, ktorý takmer celý autorsky pokryl Miro Žbirka, aranžoval Laco Lučenič... Zobraziť viac
Mon amour je tretí radový album Vaša Patejdla, ktorý vyšiel v roku 1989. Album plnohodnotne nadviazal na predchádzajúce tituly a opäť ukázal Vašovu jedinečnosť a komplexnosť. Francúzky, Kamarátka Nádej, Muzikantské byty s Beátou Dubasovou.. Zobraziť viac
Tradiční způsoby prodeje a obchodničení jsou nenávratně minulostí, pro úspěšou prezentaci produktu či služby jsou nezbytné nové schopnosti a dovednosti. Dostupnost informací bere prodejcům náskok, kupující je častokrát stejně dobře nebo i lépe... Zobraziť viac
Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete... Zobraziť viac
PORTÁL - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná bez přebalu lesklá - 384 str. - ISBN: 978-80-7367-556-1 - Kniha Zobraziť viac
Kniha je určena všem, kdo by si rádi založili podnik jakéhokoli zaměření a jakékoliv velikosti. Bude užitečná pro každého,... Zobraziť viac
Umenie obchodných vojen rozpráva príbehy a poučenia z najväčších obchodných konfliktov v histórii, ktoré odhaľujú, prečo sú niektoré firmy úspešné, zatiaľ čo iné sa rozpadajú... Zobraziť viac
Táto kniha je praktická príručka s jasným krok-za-krokom návodom, ako si úspešne vytvoríš, otestuješ, zoptimalizuješ a následne budeš obchodovať tvoju vlastnú stratégiu. Základné piliere každého úspešného obchodníka sú: profitabilná stratégia... Zobraziť viac