Zisk je mesačník, v ktorom nájdete praktické rady a návody ako na: riadenie ľudí, efektívne vedenie firmy, podnikanie, či kariérny postup. Zobraziť viac
Mesačník Zisk manažment je určený predovšetkým pre manažérov, podnikateľov, personalistov a obchodníkov. Čitatelia sa v januárovom vydaní Zisk manažment dozvedia, aké sú špecifiká motivácie obchodných zástupcov, ako naštartovať... Zobraziť viac
Zisk manažment je mesačník, v ktorom nájdete praktické rady a návody ako na: riadenie ľudí, efektívne vedenie firmy, podnikanie, či kariérny postup. Zobraziť viac
Mesačník Zisk manažment je určený predovšetkým pre manažérov, podnikateľov, personalistov a obchodníkov. Čitatelia sa v januárovom vydaní Zisk manažment dozvedia, aké sú špecifiká motivácie obchodných zástupcov, ako naštartovať... Zobraziť viac
V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá... Zobraziť viac
Niektorí ľudia sú prirodzene príťažliví, všade sú vítaní, v práci vždy úspešní. Akoby sa všetky dvere pred nimi samy otvárali. S charizmatickou osobnosťou sa síce nemusíte narodiť, ale aj vy môžete v sebe nájsť vnútorné... Zobraziť viac
Alfa - Jazyk: CZ - Vazba: Pevná bez přebalu matná - 176 str. - ISBN: 80-87197-03-5 - Kniha Zobraziť viac
Kniha Efektivní výroba je užitečnou pomůckou pro manažery a majitele firem z různých oborů. Při jejím čtení si totiž... Zobraziť viac
Kniha se věnuje souvislostem vzniku a rozvoje personálního řízení a vysvětluje podstatu a podmínky formování koncepce lidského kapitálu a koncepce řízení lidských zdrojů. Je určena manažerům a personalistům firem a jiných organizací... Zobraziť viac
In The Five Dysfunctions of a Team Patrick Lencioni once again offers a leadership fable that is as enthralling and instructive as his first two best-selling books, The Five Temptations of a CEO and The Four Obsessions of an Extraordinary ... Zobraziť viac
Brevity is confidence. Length is fear. This is the guiding principle of Smart Brevity, a communication formula built by Axios journalists to prioritize essential news and information, explain its impact and deliver it in a concise and visual format... Zobraziť viac
The single best way to have a great idea is to produce lots of ideas. The number of new ideas your organization can produce is a metric for its ability to generate novel solutions to any given problem... Zobraziť viac
'The astoundingly well reported and beautifully told story of the downfall of what was once a great American company... Zobraziť viac
One of the Financial Times' best books of 2021 In this compelling journey through twenty-six countries, Simon Mundy traces how the struggle to respond to the climate crisis is rapidly reshaping... Zobraziť viac
How do you remember more and forget less? How can you earn more and become more creative just by moving house... Zobraziť viac
Your hard work is paying off. You are doing well in your field. But there is something standing between you and the next level of achievement. That something may just be one of your own annoying habits.Perhaps one small flaw... Zobraziť viac
Stop satisfying your customers - and start impressing them - using the strategies of Apple, Costco, Disney, and other industry dominators... Zobraziť viac
It is a myth to consider innovation the domain of the special few inspired by 'eureka!' moments that always result in brilliant new products. In reality, anyone with the right tools, traits, and methods... Zobraziť viac
How do you do justice to your business idea? It's a question that entrepreneurs are always asking, aware that 70% of new businesses fail. Starting a business is scary, especially for first-timers... Zobraziť viac