Prečo sa niektorí ľudia a firmy snažia o zmenu celé roky, zatiaľ čo iní sa zmenia cez noc? Ako zvyky vznikajú, prečo vôbec existujú a možno ich zmeniť? Zobraziť viac
Prečo sa niektorí ľudia a firmy snažia o zmenu celé roky, zatiaľ čo iní sa zmenia cez noc? Ako zvyky vznikajú, prečo vôbec existujú a možno ich zmeniť?... Zobraziť viac
Kniha od autora New York Times bestsellerov a tretej najpopulárnejšej TED prednášky. Víziou Simona Sineka je svet, v ktorom sú ľudia inšpirovaní prácou, ktorú robia.... Zobraziť viac
Napriek náročným trhovým podmienkam a neľútostnej konkurencii existuje stále množstvo firiem, ktoré sú úspešné a vysoko ziskové. Prečo by medzi ne nemohla patriť aj vaša? Kniha Vybudujte skvelú firmu je plná osvedčených postupov... Zobraziť viac
Pojem manažment v súčasnosti, nie je iba módnou záležitosťou, ale pôsobí ako vecne ucelený a reálny faktor metódy v riadiacom systéme v kľúčovej podnikateľskej metóde, stratégie i úspechu. Autori v predkladanej vysokoškolskej publikácii poukazujú na... Zobraziť viac
Kniha Apple zvnútra odhaľuje detaily fungovania jednej z dlhodobo najhodnotnejších, ale aj najuzavretejších svetových spoločností, ktorá do svojho „vnútra“ dovolí nahliadnuť len málokomu. Americkému novinárovi Adamovi Lashinskemu sa však podarilo... Zobraziť viac
Biznis zákazníci predstavujú lukratívny a komplexný trh vyžadujúci individualizované prístupy. Biznis marketing poskytuje ideálnu platformu na prehĺbenie vedomostí o konkurenčnej realite globálneho trhu, riadení vzťahov so zákazníkmi... Zobraziť viac
V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise, Zobraziť viac
Clayton Christensen bol profesor z Harvardu, ktorý sa vo svete preslávil vďaka svojim jedinečným myšlienkam. Tie ovplyvnili svet dokonca aj ten váš, hoci o tom ani neviete... Zobraziť viac
Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového... Zobraziť viac
Kniha Začni otázkou prečo pomohla miliónom čitateľov po celom svete prehodnotiť všetko, čo robia – v osobnom živote, v kariére a pri riadení malých či veľkých organizácií... Zobraziť viac
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť... Zobraziť viac
Publikácia je určená študentom vysokých škôl, účastníkom kurzov ďalšieho vzdelávania, personalistom, všetkým manažérom a podnikateľom... Zobraziť viac
Kniha od autora New York Times bestsellerov a tretej najpopulárnejšej TED prednášky. Víziou Simona Sineka je svet, v ktorom sú ľudia inšpirovaní prácou, ktorú robia.... Zobraziť viac
Kniha Apple zvnútra odhaľuje detaily fungovania jednej z dlhodobo najhodnotnejších, ale aj najuzavretejších svetových spoločností, ktorá do svojho „vnútra“ dovolí nahliadnuť len málokomu. Americkému novinárovi Adamovi Lashinskemu sa však podarilo... Zobraziť viac
59 inšpiratívnych podnikateľských príbehov je knižná publikácia zachytávajúca príbehy slovenských podnikateľov, ktorým sa z nuly podarilo vybudovať úspešné firmy. Nájdete v nej príbehy skúsených podnikateľov, ale tiež mladých... Zobraziť viac
V knihe Na spôsob Virgin dáva svetoznámy podnikateľ a miliardár Richard Branson čitateľovi jednoduché, povestne vtipné, ale praktické lekcie zo svojho spôsobu budovania firiem a vedenia ľudí. Na príkladoch iných spoločností... Zobraziť viac
Publikáciu spracoval kolektív autorov pod vedením doc. Ing. Eleny Šúbertovej, PhD., ktorí pôsobia na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, Cieľom knihy je pomôcť zorientovať sa začínajúcim podnikateľom... Zobraziť viac
Cieľom predkladanej publikácie je: vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných... Zobraziť viac
Napriek náročným trhovým podmienkam a neľútostnej konkurencii existuje stále množstvo firiem, ktoré sú úspešné a vysoko ziskové. Prečo by medzi ne nemohla patriť aj vaša? Kniha Vybudujte skvelú firmu je plná osvedčených postupov... Zobraziť viac