Nová krimi Dominika Dána v predpredaji!

Knihy o marketingovej komunikácii

Našli sme 19 titulov

Cesta poznania - Public ralation - prečítaná (bazár kníh)

Breviár manažera pre styk s verejnosťou... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,28€
2,78€

Stručný sprievodca: Google AdWords - prečítaná (bazár kníh)

Mark Harnett, Eastone Books (2011)
Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne...

Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov. Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,99€
3,24€

Jak sestavit marketingový plán - prečítaná (bazár kníh)

Kniha je určena čtenářům, kteří potřebují sestavit marketingový plán a nemají potřebné znalosti a dovednosti. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
7,07€
3,89€

Stručný sprievodca: Google AdWords - prečítaná (bazár kníh)

Mark Harnett, Eastone Books (2011)
Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne...

Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov. Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,99€
2,74€

Život s reklamou - prečítaná (bazár kníh)

Každodenní zápasy s krásnou ženou - i tak lze brát život s všudypřítomnou reklamou... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,17€
3,39€

Stroj na peníze 2 - prečítaná (bazár kníh)

Ivo Toman, Taxus International (2008)
Ruské kolo - TAXUS International - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 78 str. - ISBN: 858-60-11-22019-1 - Kniha

Podnětem k napsání této knihy byly mimořádně úspěšné semináře Iva Tomana zaměřené na vedení lidí a zákaznický servis. Dozvíte se základní a nejdůležitější prvky přímého marketingu... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,90€
3,80€

Autorský zákon - prečítaná (bazár kníh)

, Epos (2020)

Novelizovaný AUTORSKÝ ZÁKON s aktualizovanými dôvodovými správami v úplnom znení. ZÁKON Č. 185/2015 Z. Z. AUTORSKÝ ZÁKON V ZNENÍ ZÁKONA Č. 125/2016 Z. Z., ZÁKONA Č. 215/2018 Z. Z. A ZÁKONA Č. 306/2018... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
3,70€
2,04€

Ovladač je můj aneb Jak na média - prečítaná (bazár kníh)

Praktický rádce pro každého, kdo se chce poučit o tom, co to vlastně jsou média. Knížka přináší informace o možnostech komunikace, druzích písma, vzniku knih, jak se stát správným čtenářem, o bulvárním tisku, reklamních kampaních a o mnoha dalších... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
1,99€
1,09€

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - prečítaná (bazár kníh)

Kristína Viestová, Wolters Kluwer (2014)
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a...

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,20€
2,73€

Autorský zákon - prečítaná (bazár kníh)

, Heuréka (2020)
Úplné znenie zákona. Právny stav k 1. februára 2020

Publikácia obsahuje aktualizované úplné znenie Autorského zákona č. 162/1995 Z.z. s právnym stavom k 1. januáru 2020, so zvýraznenými... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
3,60€
2,34€

Masová komunikace a veřejné mínění - prečítaná (bazár kníh)

Josef Dubský, Karol Murdza, Lukáš Urban, Grada (2011)
Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické...

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,16€
2,70€

Media Institutionalism - prečítaná (bazár kníh)

Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,00€
3,25€

Péče o zákazníky - prečítaná (bazár kníh)

Aleš Spáčil, Grada (2003)
Péče o zákazníky GRADA - Poradce pro praxi - GRADA - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 116 str. - ISBN: 80-247-0

Jak se zákazníci chovají? Jak zjistit, co si myslí? Jak vybírat zaměstnance, kteří s nimi jednají? Jak řešit stížnosti a spory? Jak nákladné jsou odchody zákazníků?... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
6,27€
3,45€

Úspešná prezentácia - prečítaná (bazár kníh)

, Slovart (2001)

Nová knižka z edície Základy manažmentu. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,95€
3,22€

Úspešná motivácia - prečítaná (bazár kníh)

, Slovart (2001)
Praktické techniky ako zvýšiť výkonnosť a spokojnosť v zamestnaní, ako dať moc jednotlivcom, ako odmeňovať zásluhy....

Nová knižka z edície Základy manažmentu. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,95€
3,22€

Multimediální slovník - prečítaná (bazár kníh)

Jaroslav Pospíšil, Stanislav Michal, Computer Press (2004)
aneb manuál milovníka multimédií - Rubico - Jazyk: CZ - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 184 str. - ISBN: 80-7346-019-X - K

Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,45€
3,00€

Úspešná prezentácia - prečítaná (bazár kníh)

, Slovart (2001)

Nová knižka z edície Základy manažmentu. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,95€
2,72€

Úspešný predaj - prečítaná (bazár kníh)

, Slovart (2001)

Nová knižka z edície Základy manažmentu. Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
3,95€
2,57€

Jak motivovat svůj tým - prečítaná (bazár kníh)

Patrick Forsyth, Grada (2009)
Kniha je určena úplným začátečníkům, začínajícím podnikatelům, studentům středních i vysokých škol, rekvalifikujícím se...

Hlavním cílem knihy Patricka Forsytha je zaměřit se na zlepšování výkonnosti lidí, zvláště pak na to, jak můžete pomocí motivace vytvářet, udržovat a zlepšovat výkonnost vašich zaměstnanců... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,98€
3,89€