Jún, nové knižné zľavy až do 80%!

Knihy o marketingu

Našli sme 205 titulov

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2013 + CD-ROM / Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2013

Martina Radvanová, VEDA (2014)
Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky;...

Súhrnný prehľad zo všetkých oblastí národného hospodárstva (demografia a sociálne štatistiky; makroekonomické štatistiky; podnikateľské štatistiky... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 12 dní.
60,00€
52,20€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014 - prečítaná (bazár kníh)

, VEDA (2015)
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR....

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
60,00€
39,00€

The Infinite Game

The Infinite Game

The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game? Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
18,50€

Štatistická ročenka Slovenskej republiky 2014/Statistical Yearbook of the Slovak Republic 2014

, VEDA (2015)
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR....

Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 12 dní.
60,00€
52,20€

Show Me the Money!

Show Me the Money!

The sums of money that bounce around elite football are staggering. Having revolutionised the sports marketing revenue streams for FC Barcelona, Esteve Calzada understands the numbers like no one before him... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
24,95€

What Is Packaging Design?

This is a highly visual, compact-format sourcebook, packed with top international packaging designers’ contemporary work, accompanied by essays on the surrounding issues... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
42,82€
37,25€

Letterhead and Logo Design 10

, Rockport (2007)
Desáté číslo oblíbené ročenky představuje nejnovější návrhy log a logotypů ze světových grafických studií. Texty v...

Desáté číslo oblíbené ročenky představuje nejnovější návrhy log a logotypů ze světových grafických studií. Texty v... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
44,89€
39,05€

Waiting for Your Cat to Bark?

Waiting for Your Cat to Bark?

Bryan Eisenberg, Jeffrey Eisenberg, Nelson
Persuading Customers When They Ignore Marketing

Good marketers know that customer-centered marketing is mandatory. However, we are not the customer. What the customer perceives as relevant is the thing successful marketers must anticipate, plan, and deliver on... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
19,99€

Market Leader New - Elementary - Course Book

, Pearson (2012)
Third Edition

Authentic video material from FT.com with accompanying worksheets; All the listening texts available to view, providing truly authentic listening practice; ... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
38,15€
32,05€

The Law of Copyright and the Internet

The Law of Copyright and the Internet

Mihály Ficsor, Oxford University Press (2002)
The 1996 WIPO Treaties, their Interpretation and Implementation

This work provides detailed coverage of the current state of international treaty law in respect of copyright issues relating to the Internet and E-commerce... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
264,00€

Islamic Branding and Marketing

Islamic Branding and Marketing

Paul Temporal, Gardners (2012)
Creating A Global Islamic Business

Islamic Branding and Marketing: Creating A Global Islamic Businessprovides a complete guide to building brands in the largest consumer market in the world... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
37,70€

Predictive Analytics

Predictive Analytics

Eric Siegel, Wiley-Blackwell (2013)
John Wiley & Sons: "The Freakonomics of big data." — Stein Kretsinger , founding executive of Advertising.com; former...

This book is easily understood by all readers. Rather than a "how to" for hands-on techies, the book entices lay-readers and experts alike by covering new case studies and the latest state-of-the-art techniques... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
27,95€

Building Strong Brands

Building Strong Brands

As industries turn increasingly hostile, strong brand-building skills are needed to survive and prosper. In this text managers can discover the value of brand as a strategic asset and a company`s primary source of cmopetitive advantage. Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako dva týždne
33,39€

Scientific Advertising

Scientific Advertising

Claude C. Hopkins (1866–1932) was one of the great advertising pioneers. He believed advertising existed only to sell something and should be measured and justified by the results it produced... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
23,43€

The True Story of Fake News

Mark Dice, (2017)
How Mainstream Media Manipulates Millions

Is fake news being spread through social media as part of an information war? Are political operatives publishing disinformation to smear the opposition and help their own agendas? Who creates fake news, how does it spread, and can it be stopped... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
32,95€
28,67€

Advertising Now! Online - prečítaná (bazár kníh)

Julius Wiedemann, Taschen (2007)
Taschen: Featuring ads in cyberspace, this book looks at the best campaigns on the web today. This second installment in...

This second installment in TASCHEN’s advertising series joins Advertising Now! Print and the forthcoming Advertising Now! Films to provide a complete study of commercial communication in the world today... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
39,50€
25,68€

Business Vocabulary in Use: Intermediate - prečítaná (bazár kníh)

Bill Mascull, Cambridge University Press (2002)
Business Vocabulary in Use is a new addition to the best-selling English Vocabulary in Use range. Primarily designed as a...

Business Vocabulary in Use is aimed at intermediate level learners of business English. It is mainly intended for self-study but could also be used for classroom work... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
25,58€
16,63€

Stands and Product Display

, Links (2007)

The most thought-provoking, the most innovative, the most creative temporary and commercial stands designs are showcased in Stands and Product Display... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
52,78€
49,70€

One Show Volume 29

, Rockport (2008)
Great advertising and design can make the world stop and think. It can make people listen, and sometimes it can even change...

Great advertising and design can make the world stop and think. It can make people listen, and sometimes it can even change... Zobraziť viac

🍌 Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
59,42€
56,00€

CustomHER Experience

Katie Mares, Greenleaf (2023)
The Importance of Tailoring Your Brand Experience to the Female Consumer

Although the female movement is interwoven into our social world and people preach “girl power,” brand experience expert Katie Mares has seen that this mindset hasn’t penetrated business branding or the experience businesses... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
29,50€
26,60€