Potrebuješ biznisovú radu? Gorila ti jednu dá! Čítaj knihy o biznise a ekonómii. Alebo si choď po radu ku Kiyosakimu do jeho knihy Bohatý otec, chudobný otec. Tam určite prídeš na dobré nápady. Aby si svoj biznis rozvinul, budeš ešte potrebovať knihy o manažmente a knihu Psychológia peňazí. A nezabudni sa dobre predať, v čom ti zas pomôžu knihy o marketingu a Žltá kniha budovania značky. A je to! Tvoje podnikateľké impérium je na svete vďaka knihe Umenie podnikať. Nemáš za čo.
10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách... Zobraziť viac
Kniha je určena manažerům v byznysu, úředníkům veřejné správy, politikům na všech úrovních, specializovaným reprezentantům firem, například realitním makléřům, finančním zprostředkovatelům, obchodním a finančním poradcům... Zobraziť viac
Tajemstvím šťastných párů je úspěšný dialog. Čtivá knížka přináší všem ženám a mužům neocenitelné rady, jak se svým partnerem lépe komunikovat, jak namísto výčitek správně naslouchat, jak vyjádřit vlastní pocity, přání a konstruktivně řešit problémy a... Zobraziť viac
Tajemstvím šťastných párů je úspěšný dialog. Čtivá knížka přináší všem ženám a mužům neocenitelné rady, jak se svým partnerem lépe komunikovat, jak namísto výčitek správně naslouchat, jak vyjádřit vlastní pocity, přání a konstruktivně řešit problémy a... Zobraziť viac
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je... Zobraziť viac
První systematická česká práce vycházející z moderní koncepce personalistiky – a dnes již osvědčená základní vysokoškolská učebnice a zároveň také užitečný zdroj informací pro personalisty v podnikové praxi... Zobraziť viac
Ak sa knižka rýchle vypredá, môže to mať dve príčiny: vytlačilo sa jej málo, alebo čitatelia ju považujú za užitočnú. Druhé vydanie, na želanie čitateľov rozšírené o dve kapitoly, sa pridržiava pôvodného zámeru. Zobraziť viac
Stratégie, inštitúcie a nástroje Cieľom autorov vysokoškolskej učebnice je podať komplexný pohľad na problematiku peňazí a meny tak z teoretického, ako aj praktického hľadiska... Zobraziť viac
TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu... Zobraziť viac
Sháníte skvělý dárek pro svého kamaráda, kolegu, bratra nebo švagra? Už nehledejte, právě jste ho našli! Díky němu se každý čtyřicátník dozví, že už nikdy nemusí zatahovat břicho, sám si vařit, být romantikem, honit se za kariérou, pít nealkoholické... Zobraziť viac
Kniha je univerzálnym sprievodcom rôznymi spoločenskými udalosťami. Zoznamuje čitateľov so všetkými formami spoločenského styku, so správnym riešením spoločenských situácií, s pravidlami správania sa ako doma, tak v cudzine... Zobraziť viac
Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci... Zobraziť viac
Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa... Zobraziť viac
Koncom roka 2019 vydáva autor Jozef Mihál v poradí piatu knihu „MATERSKÁ“. V knihe nájdete všetky informácie , ktoré potrebujete poznať o nároku na materské, výpočte materskej, rozdieloch medzi matkou a otcom, tipy a triky ako materskú získať... Zobraziť viac
Kniha o histórii a vývoji firiem je napísaná ľahkým zrozumiteľným štýlom... Zobraziť viac
Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc... Zobraziť viac
Sú média všemocné? Kam až siaha ich vplyv? Odpovede známeho publicistu a esejistu Macieja Ilowieckého a prof. Tadeusa Zasepu kandidáta na Nobelovu cenu za mier a vedúceho katedry masmédií a náboženskej komunikácie Katolíckej univerzity Lubline... Zobraziť viac
Každá úloha sa dá vykonať správnym aj nesprávnym spôsobom. No vždy existuje aj tretí spôsob, pri ktorom sa človeku rozum zastaví. A práve na ten sa zameriava kniha Ako na to, plná nepraktických návodov na kadečo... Zobraziť viac
Každá úloha sa dá vykonať správnym aj nesprávnym spôsobom. No vždy existuje aj tretí spôsob, pri ktorom sa človeku rozum zastaví. A práve na ten sa zameriava kniha Ako na to, plná nepraktických návodov na kadečo... Zobraziť viac
Žoldáci neumírají. Odcházejí do pekla, kde se spojují. Že je toto známé rčení pravdivé, se členové Kuffenbachova komanda přesvědčí po jedné nepříliš povedené akci... Zobraziť viac