Pojem výkonnostný online marketing zahŕňa veľa aktivít, ktoré v konečnom dôsledku zefektívnia vašu činnosť. Dá sa robiť aj kreatívne, aj bez veľa peňazí. Hlavne treba vedieť, čo chcete zefektívniť a nájsť spôsob... Zobraziť viac
Umenie obchodných vojen rozpráva príbehy a poučenia z najväčších obchodných konfliktov v histórii, ktoré odhaľujú, prečo sú niektoré firmy úspešné, zatiaľ čo iné sa rozpadajú... Zobraziť viac
Vo štvrtej časti sa dozviete, kam investujú bohatí ľudia. Ebook obsahuje 21 možností. Je to len zoznam so stručným popisom. Ebook je písaný bežným jazykom, je veľmi stručný, logický a jednoduchý. Cenu ebooku berte ako investíciu... Zobraziť viac
Aj vy občas rozmýšľate, aké y/i napísať v slove? Alebo si nie ste istí čiarkami? Slovenčina nás občas poriadne potrápi, a preto sme pre vás pripravili pravopisný e-book. Najprv sa naučíte veľa zaujímavých pravidiel... Zobraziť viac
Máte výborný nápad a neviete ako začať svoje podnikanie? Potrebujete vedieť, aké sú výhody a nevýhody živnosti alebo spoločnosti s ručením obmedzeným? Strácate sa v nájdených informáciách na internete a v zložito napísaných zákono Zobraziť viac
Téma mobilného marketingu získava na sile konečne aj u nás na Slovensku. Návštevy z mobilných zariadení tvoria veľkú časť z celkovej návštevnosti webov. Preto sme sa rozhodli, že sa v prvom kvartáli roka 2015 budeme venovať práve... Zobraziť viac
Jarné obdobie je každoročne spojené s novou výstavbou, ku ktorej dochádza zásadne na základe stavebného povolenia, ktoré sa vydáva v stavebnom konaní. V mesačníku sme pripravili všetky kroky a postupy ako ... Zobraziť viac
Titul, ktorý každoročne vychádza vo vydavateľstve PORADCA obsahuje nové sumy odvodov na sociálne a zdravotné poistenie, ktoré je potrebné platiť od 1. 1. 2020 pre jednotlivé kategórie zamestnancov, zamestnávateľov... Zobraziť viac
Vývoj technológií postupuje oveľa rýchlejšie, než sme si vedeli predstaviť. Za posledné desaťročie sme dosiahli taký technologický pokrok a vyprodukovali toľko bohatstva, aké sa ľudstvu nepodarilo ... Zobraziť viac
Čo stojí za úspechom spoločností ako sú Google alebo Pixar? Cesta k úspechu je pre každú spoločnosť jedinečná, no všetky úspešné spoločnosti majú spoločné jedno: ... Zobraziť viac
Kniha učí ako viesť rozhovor, v ktorom pomáhame druhému človeku uvedomiť si, na čom mu skutočne záleží. Keď sa dotkne toho, čo ho poháňa zvnútra, dostane človek silu. Začne meniť svoj život a svoju prácu tak, aby sa cítil vo... Zobraziť viac
Určite si spomínate na dobu, keď na vás z každej strany vyskakovali pri surfovaní na internete reklamné bannery, ktoré vás vôbec nezaujímali. Firmy sa snažili osloviť čo najviac ľudí a cena za takúto kampaň bola relatívne nízka... Zobraziť viac
Aká je úloha manažérov a podnikateľov? Čo je zmyslom ich činnosti a aká je ich zodpovednosť? Prečo a ako pomáhať tým, ktorí to potrebujú? Aj toto sú otázky, ktoré si dlhodobo kladiem. Vo svojej knihe Vám ponúkam odpovede, ktoré sa mi podarilo nájsť. Zobraziť viac
Prinášame Vám zmeny v Školskom zákone č. 245/2008 Z.z. a vo Vyhláške o kvalifikačných predpokladoch pedagogických zamestnancov a odborných zamestnancov č. 1/2020 Z.z., vyplývajúce z opatrení proti šíreniu ... Zobraziť viac
Cieľom publikácie je komplexné a prehľadné spracovanie problematiky spoločnosti s ručením obmedzeným od jej založenia, vzniku až po možnosti zrušenia. V 300 stranách autorského textu sa podrobne venujeme právam ... Zobraziť viac
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu... Zobraziť viac
Veľké množstvo kníh o osobnom rozvoji ponúka rôzne príbehy ľudí, s ktorými sa bežný človek len ťažko dokáže identifikovať... Zobraziť viac
Tak ako všade vo svete, tak aj na Slovensku sa počet e-shopov neustále zvyšuje. Zvyšuje sa aj počet ľudí, ktorí cez ne nakupujú a často ich uprednostnia pred kamennými predajňami... Zobraziť viac
Branding, brand managament, budovanie značky. Čo znamenajú tieto pojmy? Do akej hĺbky siahajú a prečo sa im venovať? Brand je označenie pre značku alebo meno. Na základe značky uskutoční zákazník svoje nákupné rozhodnutie... Zobraziť viac
Vybudovať silnú a hodnotnú značku trvá vo väčšine prípadov roky. Prísť o ňu sa dá obratom. Online reputačný manažment pomáha firmám predísť problémom s online reputáciou, ktoré číhajú na internete. A ak problém už existuje... Zobraziť viac