Cieľom publikácie je systematicky a komplexne prezentovať poznatky o informačných technológiách v cestovnom ruchu z pohľadu ponuky aj dopytu. Publikácia zohľadňuje... Zobraziť viac
Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme... Zobraziť viac
Sektor cestovného ruchu a jeho vonkajšie prostredie sa v súčasnosti nachádza v turbulentnom období, ktoré prináša výrazné zmeny. V tomto novom a doteraz nepoznanom prostredí je viac ako potrebné sa čo najrýchlejšie zorientovať, snažiť sa spoznať jeho... Zobraziť viac
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na... Zobraziť viac
Cieľom tejto publikácie je v jej piatich častiach sprostredkovať pohľad na problematiku cestovného ruchu, a to z hľadiska jeho skúmania vo svete a v SR v historickom kontexte. Vďaka interdisciplninárnemu poňatiu problematiky má čitateľ... Zobraziť viac
Cieľom tejto publikácie je v jej piatich častiach sprostredkovať pohľad na problematiku cestovného ruchu, a to z hľadiska jeho skúmania vo svete a v SR v historickom kontexte. Vďaka interdisciplninárnemu poňatiu problematiky má čitateľ... Zobraziť viac
Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov... Zobraziť viac
Cieľom publikácie je systematicky a komplexne prezentovať poznatky o informačných technológiách v cestovnom ruchu z pohľadu ponuky aj dopytu. Publikácia zohľadňuje... Zobraziť viac