🍂Jesenné knižné zľavy OK, TO BER!

Kniha Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu - Marian Gúčik, Tomáš Gajdošík, Zuzana Lencsésová

Kvalita a spokojnosť zákazníka v cestovnom ruchu

Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania...


🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
13,00€
Zľava 5%
12,35€

Cieľom publikácie je prezentovať základné poznatky o kvalite v cestovnom ruchu, metódach jej merania a zisťovania spokojnosti zákazníkov s kvalitou a budovaním vzťahov s nimi v záujme ich udržania a zachovania si svojho podielu na relevantnom trhu. Kvalitu možno posudzovať z viacerých hľadísk. V cestovnom ruchu je dôležitý spotrebiteľský prístup ku kvalite, ktorého podstata je v rovnováhe kvality a optimálneho uspokojovania potrieb. To, ako kvalitu vníma zákazník, sa prejavuje v miere jeho spokojnosti pri využívaní služieb a návštevách cieľových miest.

Na Slovensku sa ešte len zavádza systém manažérstva kvality služieb v cestovnom ruchu. Tento systém určuje zásady, ktorých dodržiavanie pri poskytovaní služieb má umožniť poskytovateľom vytvárať štandardnú kvalitu a zákazníkov informovať o reálnej kvalite, aby sa mohli lepšie rozhodovať pri nákupe služieb.

Jazyk: slovenský Rok vydania: 2016 Rozmer: 170×235 mm ISBN: 9788081683503 Počet strán: 208 Väzba: brožovaná

Zaradené v kategóriách