✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅Výhodné ceny ✅Bezpečný nákup
Cieľom publikácie je priblížiť záujemcom metódu ReMe a jej teoretický základ v rozsahu potrebnom na jej praktické využitie. Preto nejde len o publikáciu, ale aj o praktickú PC aplikáciu vo forme reflexného analyzátora (RA). Hlavným cieľom je ukázať čo najširšej verejnosti jednu z možných ciest, ktorá vedie k otvorenej, transparentnej, korektnej a kritickej komunikácii. Metóda ReMe v tomto komunikačnom procese predstavuje navigátor, ktorý na tejto ceste dá jeho používateľovi v ľubovoľnom okamihu informácie o tom, aký vzdialený je jeho cieľ a či zvolená cesta k nemu má správny smer.
Aby publikácia bola užitočná pre čo najširší okruh záujemcov, je napísaná vo forme metodickej príručky. Preto je prvá časť venovaná praktickému vyskúšaniu si aplikácií ReMe za pomoci HTML prezentácie, ktorá nesie pracovné označenie ITBREME.
Prípadové štúdie predstavujú príklady praktického uplatnenia ReMe v spoločnosti. Sú volené tak, aby ich bolo možné využívať s malými obmenami v každodennom živote. ReMe sa tak môže stať navigátorom, analyzátorom a pomocníkom dlhodobého plánovania alebo predpovedania správania sledovaného systému v blízkej budúcnosti.
Recenzie a kritiky
Rok vydania:
2016ISBN:
9788081684708Rozmer:
177×240 mmPočet strán:
188Väzba:
brožovanáJazyk: slovenčina
Ďalšie z kategórie Knihy o marketingovej komunikácii