Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Podnikanie a podnikateľské myslenie II.

V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s...


🍎 Vypredané, sú však dostupné iné vydania
17,70€

📚Prečítaná za 11,51€ (Zľava 35%) Zobraziť v bazári kníh

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup

V publikácii venujú autori hlavnú pozornosť podpore strategického myslenia podnikateľov, myslenia na budúcnosť, myslenia s predstihom a myslenia na vytváranie pozícií, ktoré môžu priviesť podniky k úspechu v budúcnosti. Pri spracovaní publikácie využili autori poznatky a skúsenosti z viacročnej pedagogickej i vedeckovýskumnej činnosti, z vedomostí nadobudnutých prostredníctvom diskusií s podnikateľmi a zástupcami vedy nielen na Slovensku, ale i v zahraničí. Súčasťou publikácie sú otázky zakladania podniku, ale i to, ako môže podnik pokračovať jeho prechodom ďalšími fázami životného cyklu. Autori predovšetkým zdôrazňujú skutočnosť, že už v etape zakladania, ale i postupného rozbiehania podniku sa treba pripravovať na ďalšie etapy jeho životného cyklu. Publikácia je určená nielen študentom, ale najmä začínajúcim podnikateľom, prípadne tým, ktorí o podnikaní zatiaľ iba uvažujú.

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2016 ISBN: 9788074789946 Rozmer: 174×245 mm Počet strán: 236 Väzba: pevná Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách