Májová knižná akcia už od 1,90 €, klikni tu =>

Ochrana spotrebiteľa v manažérstve reklamácií


🍌 Odosielame o 3 dni.
5,49€

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅Výhodné ceny ✅Bezpečný nákup

Cieľom vysokoškolskej učebnice je preklenúť momentálny nedostatok aktuálnych a zároveň koncentrovaných informácií a poznatkov z problematiky, ktorá veľmi úzko súvisí s kvalitou produkcie a manžérstvom organizácie. Umožňuje zvládnuť jednotnú terminológiu, podstatu a prvky unifikovaného právneho režimu ochrany spotrebiteľov i činností súvisiacich s manažérstvom reklamácií a organizáciách i problematiku v Európskej únii a v Slovenskej republike.

Publikácia je využiteľná jednak pre študečntov inžinierskeho a doktorandského študijného programu v študijnom odbore Kvalita produkcie, ale rovnako môže poskytnúť cenné a v praxi využiteľné informácie aj študentom iných manažérskych aj technických študijných programov.....

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2012 ISBN: 9788022737326 Rozmer: 175×248 mm Počet strán: 139 Väzba: brožovaná Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách