Predkladaná monografia je venovaná integrovanému manažmentu chránených území. Na modelovom príklade NP Slovenský kras prináša parciálnu časť výsledkov z výskumu, ktorý bol zameraný na komplexné zhodnotenie efektívnosti jeho... Zobraziť viac
Vedecká monografia rieši interdisciplinárnu tematiku vzdelávania a učenia sa podnikových manažérov s dôrazom na andragogický vedecko-výskumný rozmer rozvoja jednotlivcov, pracovných tímov a (učiacich sa) organizácií. Mapuje možnosti... Zobraziť viac
Finančná stabilita podnikov cestovného ruchu je významná z hľadiska dlhodobej prosperity a vyplýva z dosahovania a napĺňania krátkodobých cieľov vo všetkých sférach podnikovej činnosti. Finančná stabilita sa prejavuje vo finančnej... Zobraziť viac
Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania... Zobraziť viac
Cieľom tejto vedeckej monografie je poukázať na historickú genézu personálnej práce od jej vzniku až po súčasné štádium manažmentu ľudských zdrojov, a to v priamej závislosti od typu ekonomiky, v ktorej sa rozvíjala. Spôsob výroby... Zobraziť viac
Dielo pod názvom Sémanticko-syntaktické a sociopragmatické osobitosti tlmočenia slovenského posunkového jazyka prvotne poukazuje na podstatu stavby a fungovania posunkového jazyka a na zákony tlmočenia tohto vizuálno-motorického jazykového... Zobraziť viac
Tradičná marketingová koncepcia sa v kontexte aktuálnych globálnych problémov posúva do podoby spoločensky zodpovedného marketingu marketingu, ktorý zohľadňuje etické, environmentálne a sociálne hľadiská. Jeho súčasťou je... Zobraziť viac
Vedecká monografia sa sústreďuje na problematiku koncepcie firemného občianstva (Corporate Citizenship), ako nástroja pre zodpovedné riadenie organizácie so zameraním na privátny sektor spoločnosti. Autori prinášajú parciálnu časť... Zobraziť viac
Vedecká monografia Marketing vzťahov v miestnej samospráve sa venuje vymedzeniu marketingu vzťahov ako súčasti koncepcie public governance vo verejnom sektore na lokálnej úrovni. Predstavuje model marketingu vzťahov so zainteresovanými... Zobraziť viac
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch... Zobraziť viac
Marketing II. dopľňa Marketing I o marketingové aktivity podniku. Zobraziť viac