Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie

Belianum (2017)

🌴 Posledný kus na sklade, posielame ihneď.
21,42€
Zľava 20%
17,20€

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup

Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2017 ISBN: 9788055712031 Rozmer: 145×205 mm Počet strán: 246 Väzba: brožovaná Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách