Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Knihy o marketingovej komunikácii

Našli sme 4 titulov

Autorský zákon

, Heuréka (2018)
s účinnosťou od 11. októbra 2018

Publikácia obsahuje aktualizované úplné znenie Autorského zákona č. 162/1995 Z.z. s účinnosťou od 11. októbra 2018, so zmenami poslednej novelizácie zákona č. 215/2018 Z.z. ... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 7 dní.
3,50€
2,90€

Autorský zákon

, Epos (2020)

Novelizovaný AUTORSKÝ ZÁKON s aktualizovanými dôvodovými správami v úplnom znení. ZÁKON Č. 185/2015 Z. Z. AUTORSKÝ ZÁKON V ZNENÍ ZÁKONA Č. 125/2016 Z. Z., ZÁKONA Č. 215/2018 Z. Z. A ZÁKONA Č. 306/2018... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
3,70€
3,33€

Rozmluva a usuzování

Ladislav Tondl, Pavel Mervart (2014)
Kniha Rozmluva a usuzování se věnuje otázkám a problémům komunikace. Vychází z přesvědčení, že komunikací nelze rozumět...

Kniha Rozmluva a usuzování se věnuje otázkám a problémům komunikace. Vychází z přesvědčení, že komunikací nelze rozumět výhradně komunikaci jazykovou a komunikační procesy není možné na procesy jazykové redukovat... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
3,80€
3,00€

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Kristína Viestová, Wolters Kluwer (2014)
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a...

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
4,20€
3,40€