Originálna anglicko-slovenská publikácia, ojedinelá svojho druhu na trhu. Popisuje ako uchopiť nápad, inováciu alebo zákazku a zrealizovať ju do úspešného konca. Je to manuál písaný jednoduchým jazykom. Kniha s praktickými príkladmi. Podstatu riadenia pro Zobraziť viac
Táto kniha je určená všetkým, ktorí sa pohybujú vo svete biznisu a nemajú čas na pravidelné špecializované jazykové kurzy.... Zobraziť viac
Kúpa osobného automobilu patrí k jedným z najnáročnejších rozhodnutí v živote človeka, respektíve v činnosti podnikateľského subjektu. Pri tomto rozhodovaní treba brať do úvahy množstvo faktorov, aby kupujúci zbytočne nevynaložil finančné prostriedky... Zobraziť viac
Knižná publikácia Top miesta na Slovensku je neobyčajný bedeker našich najlepších kaviarní a bistier, ktoré ponúkajú nielen... Zobraziť viac
Táto kniha je určená všetkým, ktorí sa pohybujú vo svete biznisu a nemajú čas na pravidelné špecializované jazykové kurzy. Hrdina knihy, ambiciózny mladík Neil, prevedie študenta – samouka rôznymi úskaliami angličtiny... Zobraziť viac
Millions of people around the world have improved their lives based on the teachings of Dale Carnegie. In How to Win Friends and Influence People, he offers practical advice and techniques, in his exuberant and conversational style, ... Zobraziť viac
Inspired by venture capitalists' unique mindset, this is a transformative playbook for delivering extraordinary results in modern organizations, from a Stanford professor and a technology executive... Zobraziť viac
The foundational and wildly popular go-to resource for influence and persuasion—a renowned international bestseller, with over 5 million copies sold—now revised adding: new research, new insights, new examples, and online applications... Zobraziť viac
Discover the full potential of your ideas and make powerful, meaningful improvements in your work and life by Building a Second Brain. For the first time in history, we have instantaneous access to the world's knowledge... Zobraziť viac
This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to... Zobraziť viac
From the New York Times bestselling author of Digital Minimalism and one of the world's top productivity experts, a groundbreaking philosophy for creating great work at a sustainable pace... Zobraziť viac
In Trouble in Paradise, Slavoj Žižek, one of our most famous, most combative philosophers, explains how by drawing on the ideas of communism, we can find a way out of the crisis of capitalism. There is obviously trouble in the global capitalist paradise. Zobraziť viac
The New York Times-bestselling author of Start With Why, Leaders Eat Last, and Together Is Better offers a bold new approach to business strategy by asking one question: are you playing the finite game or the infinite game? Zobraziť viac
Druhá z řady terminologicky laděných učebnic věnovaných současné obchodní angličtině se týká ústní a písemné komunikace. Jejím cílem je seznámit uživatele se současnou angloamerickou terminologií této oblasti a naučit ji používat v praxi... Zobraziť viac
Dvadsiaty štvrtý ročník Štatistickej ročenky SR poskytuje súhrnný prehľad na demografický, sociálny a ekonomický vývoj SR. Publikácia ponúka aj porovnanie... Zobraziť viac
Publikácia ponúka bohatý zdroj súhrnných a dôveryhodných informácií zo všetkých oblastí národného hospodárstva SR, ako aj medzinárodné porovnanie vybraných... Zobraziť viac
Kniha Konzervatívneho inštitútu M. R. Štefánika a Liberálního institutu Na obranu slobodného trhu (2007) pozostáva z trinástich prednášok renomovaných a vo svete uznávaných osobností... Zobraziť viac
Why do some products capture our attention while others flop? What makes us engage with certain things out of sheer habit? Is there an underlying pattern to how technologies hook us? ... Zobraziť viac
Kúpa osobného automobilu patrí k jedným z najnáročnejších rozhodnutí v živote človeka, respektíve v činnosti podnikateľského subjektu. Pri tomto rozhodovaní treba brať do úvahy množstvo faktorov, aby kupujúci zbytočne nevynaložil finančné prostriedky... Zobraziť viac