Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro... Zobraziť viac
Manažment a marketing firiem v turbulentných časoch Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a... Zobraziť viac
Z dobrého skvelé SK - Good to great - Eastone - Jazyk: SK - Vazba: Pevná s přebalem matná - 304 str. - ISBN: 80-89217-09-5 - Kni Zobraziť viac
Táto kniha je určená pre tých, ktorí začínajú s Multi Level Marketingom, ale aj pre všekých predajcov, manažérov a... Zobraziť viac
Medzi množstvom kníh, ktoré koučovanie komplikujú hlbokou psychológiou alebo naopak, zjednodušujú ho na šablónovité techniky, je táto kniha osviežujúcim prekvapením... Zobraziť viac
Uzavírání vám otevře dveře k úspěchu. Více než 100 tipů pro uzavírání obchodů. Naučte se uzavírat a nikdy nebudete bez práce, nikdy nebudete bez peněz. Umění uzavírat je klíčovým faktorem, který jde mnohem dále než pouhé... Zobraziť viac
Podnikáte na sebe? Anebo s tím chcete teprve začít? Nechejte si poradit od nejpovolanějšího. Robert Vlach, známý podnikatel a konzultant vám ve své 760stránkové knize o podnikání nezávislých profesionálů na volné noze (tzv. freelancerů) poskytne přesně... Zobraziť viac
Táto kniha prináša pohľad na aktivity jedného z najbohatších ľudí sveta z vedeckej perspektívy, ktorá umožňuje realisticky porovnať jeho plány a marketingové bubliny s tým, čo je naozaj technicky zrealizovateľné... Zobraziť viac
Začni dnes je podstatou všetkého veľkého, čo kedy vzniklo. Je podstatou i tejto knihy. Každý niekde začínal, každý nejako začínal a hlavne každý začal. Všetci víťazi, ktorých poznáš, raz začínali a pravdepodobne... Zobraziť viac
V knihe Milana Paprčku nájdete praktické, okamžite použiteľné rady a postupy pre každého začínajúceho aj skúseného podnikateľa. Na jej stránkach sa dozviete: Ako na začiatku zvoliť oblasť, predmet a produkt podnikania tak, aby mohla... Zobraziť viac
Publikácia sa v siedmich kapitolách venuje výkladu základných teoretických poznatkov o podstate a fungovaní podniku, a to tak, aby čitateľ získal komplexný pohľad na podnik... Zobraziť viac
V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise, v politike a aj v našom... Zobraziť viac
Zaujímate sa o prácu na voľnej nohe? Nechajte si poradiť od najpovolanejšieho! Známy podnikateľ a konzultant Robert Vlach vám v knihe Na voľnej nohe ponúka svoje vlastné know-how o podnikaní freelancera... Zobraziť viac
Ak chceme porozumieť tomu, čo sa deje vo svete, a to najmä dnes, musíme pochopiť, akú úlohu v ňom zohrávajú peňažné toky, hotovosť, meny a celý finančný systém. Nové možnosti platby, napríklad pomocou bitcoinu a Apple Pay, menia spôsob... Zobraziť viac
O peniazoch sa hovorí málo. V našej spoločnosti sú viac-menej tabu a neraz sa považujú za „špinavé“. Ten, kto je bohatý, je takmer automaticky podvodník, a každý, kto ich chce viac, je chamtivý. Peniaze by sme však mali vnímať neutrálne... Zobraziť viac
Uznávaný americký novinár John A. Byrne zozbieral 25 príbehov o vzniku najvplyvnejších firiem a korporácií, ktoré svojimi obchodnými modelmi či prístupom k zákazníkom výrazne ovplyvnili trhy a zmenili svet... Zobraziť viac
Kniha od autora New York Times bestsellerov a tretej najpopulárnejšej TED prednášky. Víziou Simona Sineka je svet, v ktorom sú ľudia inšpirovaní prácou, ktorú robia.... Zobraziť viac
Takmer všetci manažéri dnes v takom či onakom rozsahu zápasia so zložitosťou. Sú preťažení informáciami a nemajú dostatok... Zobraziť viac
Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery. Novinárovi Bradovi Stoneovi sa v nej podarilo zozbierať hodnotný materiál, ktorý odhaľuje málo známe fakty o spoločnosti Amazon. Okrem jej úspechov opisuje aj.... Zobraziť viac
Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom... Zobraziť viac