Čo si dokáže ľudská myseľ predstaviť a čomu dokáže uveriť, to môže aj dosiahnuť. Vzorec úspechu, vyjadrený v tomto jednom riadku, je taký jednoduchý, že ho dokáže používať každý. Zároveň je však taký náročný, že ho naplno Zobraziť viac
Máte výborný nápad a neviete ako začať svoje podnikanie? Potrebujete vedieť, aké sú výhody a nevýhody živnosti alebo spoločnosti s ručením obmedzeným? Strácate sa v nájdených informáciách na internete a v zložito napísaných zákono Zobraziť viac
Román o experimente s najstaršou drogou sveta. Príbeh o stávke, či sa dá na veľkú lásku zabudnúť, keď ju nahradíme množstvom malých. Mladý vedec hľadá odpovede, na ktoré je aj veda krátka. Zobraziť viac
Kniha učí ako viesť rozhovor, v ktorom pomáhame druhému človeku uvedomiť si, na čom mu skutočne záleží. Keď sa dotkne toho, čo ho poháňa zvnútra, dostane človek silu. Začne meniť svoj život a svoju prácu tak, aby sa cítil vo... Zobraziť viac
Po úspešných knihách Ale a Bodaj bi! prichádza obľúbený slovenský autor s ďalšou zbierkou aforizmov... Zobraziť viac
Silicon Valley je moderná utópia, kde môže každý zmeniť svet. Ak nie ste žena. Reportérka Emily Chang z televízie Bloomberg spôsobila v Silicon Valley rozruch, keď napísala knihu Brotopia, v ktorej opisuje život milionárov.... Zobraziť viac
Kniha predostiera na konkrétnych príkladoch prešľapy médií. Autor rozdelil publikáciu na päť častí: Mediálne štvanice, Mediálne manipulácie, Rozsudky a sankcie, Publicistika, Štúdie. V prvej analyzuje nebezpečnosť a neférovosť... Zobraziť viac
Pojem výkonnostný online marketing zahŕňa veľa aktivít, ktoré v konečnom dôsledku zefektívnia vašu činnosť. Dá sa robiť aj kreatívne, aj bez veľa peňazí. Hlavne treba vedieť, čo chcete zefektívniť a nájsť spôsob... Zobraziť viac
Aj vy občas rozmýšľate, aké y/i napísať v slove? Alebo si nie ste istí čiarkami? Slovenčina nás občas poriadne potrápi, a preto sme pre vás pripravili pravopisný e-book. Najprv sa naučíte veľa zaujímavých pravidiel... Zobraziť viac
Téma mobilného marketingu získava na sile konečne aj u nás na Slovensku. Návštevy z mobilných zariadení tvoria veľkú časť z celkovej návštevnosti webov. Preto sme sa rozhodli, že sa v prvom kvartáli roka 2015 budeme venovať práve... Zobraziť viac
Umenie obchodných vojen rozpráva príbehy a poučenia z najväčších obchodných konfliktov v histórii, ktoré odhaľujú, prečo sú niektoré firmy úspešné, zatiaľ čo iné sa rozpadajú... Zobraziť viac
Vzhľadom na dve podstatné novely zákona o miestnom poplatku za rozvoj prinášame komentár k tomuto zákonu. Výstavba nových domov a bytových domov v tomto období výrazne napreduje, čo predstavuje nielen pre mestá ... Zobraziť viac
Trúchlenie je ako dlhé kľukaté údolie, ktorého každá zákruta môže odkryť úplne novú krajinu. (C. S. Lewis) Lorene Duquin dlhé roky vyučovala na tému zármutku. Mnohým ľuďom pomohla zármutok prekonať, no napriek tomu mala po smrti. Zobraziť viac
Táto kniha prináša pohľad na aktivity jedného z najbohatších ľudí sveta z vedeckej perspektívy, ktorá umožňuje realisticky porovnať jeho plány a marketingové bubliny s tým, čo je naozaj technicky zrealizovateľné... Zobraziť viac
Čo stojí za úspechom spoločností ako sú Google alebo Pixar? Cesta k úspechu je pre každú spoločnosť jedinečná, no všetky úspešné spoločnosti majú spoločné jedno: ... Zobraziť viac
Táto kniha zbaví strachu z financovania aj tých, ktorí matematiku veľmi nemusia. Finančné poradenstvo Thomasa Kehla je cenným a prepotrebným základom pre mladého človeka bez hlbšieho ekonomického vzdelania... Zobraziť viac
102 najobľúbenejších citátov pre váš ešte lepší ŽIVOT! Život je jedno veľké prekvapenie. Údolie záhad a objavov. Je plný tajomstiev, ktoré čakajú na svojich objaviteľov. Na tých, ktorí ich dokážu rozlúštiť. Zobraziť viac
V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise, Zobraziť viac
Amazon, Apple, Facebook a Google sú štyri najvplyvnejšie spoločnosti na našej planéte. Podarilo sa im to nielen vďaka technológiám a talentu. Každá z nich oslovuje naše inštinkty a evolučné potreby, čo dokážu skvele využiť... Zobraziť viac
Určite si spomínate na dobu, keď na vás z každej strany vyskakovali pri surfovaní na internete reklamné bannery, ktoré vás vôbec nezaujímali. Firmy sa snažili osloviť čo najviac ľudí a cena za takúto kampaň bola relatívne nízka... Zobraziť viac