✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup Vysokoškolská učebnica Management tvorivosti je koncipovaná ako základný učebný text pre poslucháčov bakalárskeho a inžinierskeho stupňa technického univerzitného vzdelávania. Učebný text obsahuje vstupné informácie z kreatológie - vedy, ktorá skúma tvorivosť. Je určený všetkým, ktorí sa nevedia uspokojiť len s jedným navrhovaným riešením, radi skúšajú niečo nové, majú motiváciu k ešte vyššej tvorivosti alebo nesú zodpovednosť za rozvoj tvorivosti iných, teda nielen študentom ale aj učiteľom, manažérom, obchodníkom, tvorivým pracovníkom z oblasti vedy, výskumu, reklamy, marketingu.
Metódy a stratégie uvedené v učebnici podporujú rozvinúť kreativitu a umožňujú prekračovať rutinné osobné hranice. Pomáhajú človeku objaviť nový časopriestor bytia. Poskytujú možnosti, vedú k ochote na sebe pracovať. Stávajú sa každodennou výzvou, úžasnou cestou hľadania neopakovateľného, provokujú k odvahe byť tvorivým. Slúžia nielen ako barometer či metodický sprievodca, ale rovnako aj ako stimul, ktorý tvorivý potenciál umocňuje. Ľudský faktor spôsobuje, že praktické cvičenia kreativity nemôžu byť zárukou, ani univerzálnym receptom pre kreatívny úspech každého jednotlivca.
Recenzie a kritiky
Rok vydania:
2010ISBN:
9788089527090Rozmer:
150×210 mmPočet strán:
108Väzba:
brožovanáJazyk: slovenčina