4 princípy efektívneho marketingu s akýmkoľvek rozpočtom a so skúsenosťami najlepších marketérov.
Ak chcete z marketingovej investície vysekať čo najviac, musíte sa zbaviť balastu a vecí, ktoré vás brzdia. Sú to nezmysly, prístup „nedá sa“, nejasné ciele a predvídateľné rozmýšľanie. Aby sme vám pomohli si to lepšie zapamätať a použiť vo vašej každodennej práci, zhrnuli sme náš prístup do skratky BDGT (osekané slovo budget): cut Bullshit, cut Don’ts, cut Goals, cut Templates.
Prvé tri časti budujú dôveru v marketing a posledná hovorí o inovácii, ktorá zvyšuje hodnotu marketingových investícií (a zároveň znižuje šancu, že vám prácu vezme robot).
Rok vydania:
2021Rozmer:
135×210 mmPočet strán:
168Väzba:
pevnáJazyk: slovenčina
Ďalšie z kategórie Knihy o marketingovej komunikácii