✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅Výhodné ceny ✅Bezpečný nákup
V knihe sa postupne od základných pojmov ako mediálny žáner, žánrová skupina či formát autor venuje aj vývojovým procesom a vysvetľuje pojmy ako žánrová hybridizácia, intertextualita a mutácia.
vývoja sa čitateľ môže dozvedieť množstvo informácií o žánrovej kategorizácií, marketingových aspektoch reality game-show a sociálnych zmenách v súvislosti s reality TV. Reality TV obsahuje aj aplikačnú časť, ktorá pomôže čitateľom, na základe konkrétnych reality TV formátov odvysielaných na Slovensku a ich analýzy, lepšie pochopiť problematiku.
Recenzie a kritiky
Rok vydania:
2011ISBN:
9788089256631Rozmer:
143×205 mmPočet strán:
179Väzba:
brožovanáJazyk: slovenčina
Ďalšie z kategórie Knihy o marketingovej komunikácii