✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅Výhodné ceny ✅Bezpečný nákup
Cieľom vysokoškolskej učebnice je sprostredkovať kvantitatívny pohľad na štúdium mikroekonómie. Autor prezentuje najskôr teoretickú koncepciu mikroekonomického modelu trhovej rovnováhy medzi subjektom dopytu – spotrebiteľom a subjektom ponuky – firmou. Potom upriamuje pozornosť na modelovanie správania spotrebiteľa a princíp voľby jeho optimálnej spotrebnej stratégie a napokon rozoberá modely optimálneho správania firmy v prostredí dokonalej i nedokonalej konkurencie. Publikácia je doplnená prípadovými štúdiami, ktoré ilustrujú aplikačné možnosti mikroekonomickej analýzy pri riešení netriviálnych problémov rozhodovania.
Učebnica je určená najmä pre študentov špecializujúcich sa na operačný výskum a ekonometriu na Ekonomickej univerzite v Bratislave, ako aj pre záujemcov z ďalších ekonomicky orientovaných fakúlt.
Recenzie a kritiky
Rok vydania:
2008ISBN:
978808078180Rozmer:
183×247 mmPočet strán:
575Väzba:
pevnáJazyk: slovenčina