TU je nová Knižná akcia mesiaca, klikni a pozri

Knihy vydavateľstva Eastone Books

Našli sme 56 titulov

25 podnikateľov, ktorí zmenili svet

25 podnikateľov, ktorí zmenili svet - prečítaná (bazár kníh)

John A. Byrne, Eastone Books (2012)
Uznávaný americký novinár John A. Byrne zozbieral 25 príbehov o vzniku najvplyvnejších firiem a korporácií, ktoré...

Uznávaný americký novinár John A. Byrne zozbieral 25 príbehov o vzniku najvplyvnejších firiem a korporácií, ktoré svojimi obchodnými modelmi či prístupom k zákazníkom výrazne ovplyvnili trhy a zmenili svet... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
10,19€

Digitálna značka

Digitálna značka - prečítaná (bazár kníh)

Allen P. Adamson, Eastone Books (2011)
V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne...

V knihe Digitálna značka autor pomôže firmám nájsť spôsob, ako na to, ako sledovať reakcie zákazníkov na internete a adekvátne na ne reagovať... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,99€

Jednoducho značka

Jednoducho značka - prečítaná (bazár kníh)

Allen P. Adamson, Eastone Books (2011)
Je to jednoducho značka. Presne to by si mali povedať vaši zákazníci či klienti spoločnosti, ktorej budovať značku pomáhate....

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,00€

Jednoducho značka

Jednoducho značka - prečítaná (bazár kníh)

Allen P. Adamson, Eastone Books (2011)
Je to jednoducho značka. Presne to by si mali povedať vaši zákazníci či klienti spoločnosti, ktorej budovať značku pomáhate....

Autor, uznávaný špecialista na branding, v tejto knihe ponúka jednoduché riešenie na to, ako vytvoriť silnú, u ľudí rezonujúcu značku. Čerpá pritom z mnohoročných skúseností z práce s najvýznamnejšími svetovými značkami – od GE po IBM... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
5,99€

Ako pracujú maverici

Ako pracujú maverici - prečítaná (bazár kníh)

Polly LeBarre, William C. Taylor, Eastone Books (2008)
Prečo v biznise víťazia najoriginálnejšie myšlienky Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený...

Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj kariérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,50€

Čo by urobil Google?

Čo by urobil Google? - prečítaná (bazár kníh)

Jeff Jarvis, Eastone Books (2010)
Prinípy, na ktorých bola vzbudovaná spoločnpsť Google a ponaučenia, ktoré si od nej môžu vziať firmy. Táto kniha je...

Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
11,39€

Čo by urobil Google?

Čo by urobil Google? - prečítaná (bazár kníh)

Jeff Jarvis, Eastone Books (2010)
Prinípy, na ktorých bola vzbudovaná spoločnpsť Google a ponaučenia, ktoré si od nej môžu vziať firmy. Táto kniha je...

Táto kniha je čiastočne proroctvom, čiastočne experimentom, čiastočne manifestom a čiastočne manuálom na prežitie. Internetový impresário a priekopník blogovania Jeff Jarvis v nej spätne aplikuje zásady... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,50€

Z dobrého skvelé (Good to Great)

Z dobrého skvelé (Good to Great) - prečítaná (bazár kníh)

Jim Collins, Eastone Books (2006)
Z dobrého skvelé SK - Good to great - Eastone - Jazyk: SK - Vazba: Pevná s přebalem matná - 304 str. - ISBN: 80-89217-09-5 - Kni

Kniha Good to Great, založená na 5-ročnom výskumnom projekte, odpovedá na otázku: "Môže sa dobrá spoločnosť stať skvelou, a ak áno, tak ako?"... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,50€

Pocit naliehavosti

Pocit naliehavosti - prečítaná (bazár kníh)

John P. Kotter, Eastone Books (2010)
Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom...

Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom prípade), alebo dokonca dramaticky zlyhá (v tom horšom)... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,59€

Pocit naliehavosti

Pocit naliehavosti - prečítaná (bazár kníh)

John P. Kotter, Eastone Books (2010)
Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom...

Väčšina iniciatív zameraných na zavádzanie zmien v rámci organizácií prináša len mierne pozitívne výsledky (v tom lepšom prípade), alebo dokonca dramaticky zlyhá (v tom horšom)... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
8,00€

Obchod pre všetko

Obchod pre všetko - prečítaná (bazár kníh)

Brad Stone, Eastone Books (2014)
Jeff Bezos a éra Amazonu Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery. Novinárovi...

Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery. Novinárovi Bradovi Stoneovi sa v nej podarilo zozbierať hodnotný materiál, ktorý odhaľuje málo známe fakty o spoločnosti Amazon. Okrem jej úspechov opisuje aj.... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
7,50€

Kód lídrov

Kód lídrov - prečítaná (bazár kníh)

Dave Ulrich, Kate Sweetman, Norm Smallwood, Eastone Books (2010)
Aké vlastnosti majú skvelí vodcovia? Kde sú jasné a jednoduché odpovede, ktoré potrebujeme pre každodenný pracovný život? A...

Aké vlastnosti majú skvelí vodcovia? Kde sú jasné a jednoduché odpovede, ktoré potrebujeme pre každodenný pracovný život? A existujú vôbec také odpovede? Dave Ulrich, Norm Smallwood a Kate Sweetman sa pokúsili odpovedať na tieto otázky ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,59€

Trendológia

Trendológia - prečítaná (bazár kníh)

William Higham, Eastone Books (2010)
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam...

Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na vývoj trhu. Wiliam Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,79€

Stručný sprievodca: Google AdWords

Stručný sprievodca: Google AdWords - prečítaná (bazár kníh)

Mark Harnett, Eastone Books (2011)
Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne...

Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov. Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
2,99€

Stručný sprievodca: Google AdWords

Stručný sprievodca: Google AdWords - prečítaná (bazár kníh)

Mark Harnett, Eastone Books (2011)
Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne...

Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov. Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
2,50€

Dvakrát meraj

Dvakrát meraj - prečítaná (bazár kníh)

Michael J. Mauboussin, Eastone Books (2010)
Lídri vo všetkých oblastiach robia denne zásadné rozhodnutia. Trpkou pravdou však je, že aj napriek dobrým úmyslom je ich...

Lídri vo všetkých oblastiach robia denne zásadné rozhodnutia, trpkou pravdou však je, že aj napriek dobrým úmyslom je ich voľba často chybná a za ich omyly platia všetci vysokú daň... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
8,00€

Ako vedú úspešní lídri

Ako vedú úspešní lídri - prečítaná (bazár kníh)

Brian Tracy, Eastone Books (2010)
V knihe Ako vedú úspešní lídri autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie...

V knihe autor odhaľuje stratégie, ktoré používajú špičkoví manažéri a podnikatelia na dosiahnutie výnimočných výsledkov bez ohľadu na náročnosť trhu či tlak konkurencie. Veľmi jasne definuje vlastnosti a predpoklady úspešného lídra, odporúča spôsoby... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
7,19€

Firmy, ktoré pretrvajú

Firmy, ktoré pretrvajú - prečítaná (bazár kníh)

Jerry I. Porras, Jim Collins, Eastone Books (2007)
FENOMENÁLNY KLASICKÝ BESTSELLERJim Collins (autor celosvetového bestseleru Good to Great – Z dobrého skvelé)a Jerry I....

FENOMENÁLNY KLASICKÝ BESTSELLER. Jim Collins a Jerry I. Porras sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhotrvajúcich spoločností a preskúmali každú z nich v priamom porovnaní s jednou z jej top konkurentov... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,12€

Spodná vlna

Spodná vlna - prečítaná (bazár kníh)

Charlene Li, Josh Bernoff, Eastone Books (2010)
Práve teraz sa ľudia cez blogy a komentáre vyjadrujú na webe k vašim produktom a službám, či prerábajú vaše reklamy na...

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
9,59€

Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé

Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé - prečítaná (bazár kníh)

Jim Collins, Morten T. Hansen, Eastone Books (2014)
Prečo niektoré spoločnosti v časoch neistoty a chaosu prosperujú... a iné zanikajú Po prekvapujúcich zisteniach...

Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
11,39€