TU je nová Knižná akcia mesiaca, klikni a pozri

Uspejte v online - prečítaná (bazár kníh)

opotrebovaný stav = prečítaná kniha môže mať zažltnuté strany alebo iné nedokonalosti


🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
7,95€

TOP experti online marketingové sveta vás prevedú krok za krokom cestou, ako nastaviť, realizovať a vyhodnotiť online marketingovú stratégiu.

Predostrieme vám najčastejšie chyby, ktorým by ste sa mali vyhnúť v online svete. Oboznámime vás s modernými taktikami, vďaka ktorým získate výhodnú pozíciu v online prostredí, zlepšite povedomie o svojej značke a zvýšite konverzný pomer. Radiť vám budú experti online marketingového sveta na Slovensku a v Česku.

Čo v knihe nájdete?
  • Praktické rady, ako vytvoriť efektívnu online marketingovú stratégiu od A po Z
  • Ako realizovať prieskum trhu v online prostredí
  • Ako si definovať cieľovú skupinu
  • Správne nastavenie cieľov vašej online marketingovej stratégie
  • Návody a Best practices, ako vyťažiť maximum z jednotlivých online marketingových kanálov
  • Najčastejšie chyby, ktorým sa pri tvorbe online marketingovej stratégie radšej vyhnúť
  • Vyhodnotenie online marketingovej stratégie
  • Názory od úspešných podnikateľov na online marketingovú stratégiu
  • Know-how od najlepších marketérov na slovenskom, českom a americkom trhu

Autori, ktorí na knihe pracovali:
•Lucia Stefansky, Senior Digital Strategist, Performics
•Michal Pastier, Kreatívny riaditeľ Zaraguza a GoBigName
•Marek Šulík, Marketer a Strategist
•Filip Kuna, Managing Director, Strossle
•Peter Galko, Creative Director, Diorama
•Matej Vigaš, Performance Advertisting Teamleader, Performics
•Marek Neufus, Webový Analytik, Performics
•Honza Bartoš, Špecialista na výkonnostnú Facebook reklamu
•Štefan Polgári, Riaditeľ affiliate siete Dognet
•Ondrej Sláma, Head of data Innovation, Alza
•Miroslav Pagáč, Digital Director, Zenith Media Slovakia
•Tibor Peták, SEO špecialista, Gradeta
•Jakub Čižmař, Konzultant e-mail marketingu
•Ján Šťástka, Online Marketing Consultant, LIDL
•Lukáš Bechera, Online manager, Tatra banka
•Ján Kvasnička, Stratég a UX špecialista

Rok vydania: 2021 Rozmer: 148×210 mm Počet strán: 291 Väzba: brožovaná Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách