Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Kronika marketingára

Autor bol dlhoročným šéfom marketingu v ŽOS Zvolen (Železničné opravovne a strojárne). Za zákazkami pochodil...


🍎 Vypredané, sú však dostupné iné vydania
11,58€

📚Prečítaná za 6,37€ (Zľava 45%) Zobraziť v bazári kníh

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup

Autor bol dlhoročným šéfom marketingu v ŽOS Zvolen (Železničné opravovne a strojárne). Za zákazkami pochodil takmer celú Európu, ale aj slovenských a českých zákazníkov. V knihe popisuje pútavým spôsobom zážitky zo zháňania zákaziek, metódy na ich získanie a kroky, ktoré treba so zákazníkmi absolvovať. Pri cestách bol v miestach, kam bežného turistu nezavedie žiadna cestovka a popísal úsmevné, ale niekedy aj dramatické situácie, do ktorých sa dostal. Sú spomenuté aj niektoré slovenské kauzy – napríklad nevydarený vývoj slovenského motorového rušňa typu 755 firmou Martinská mechatronická a.s., alebo medzinárodný tender na ľahké motorové jednotky pre slovenské železnice (kauza „Vláčiky“). Dej je súčasný - odohráva sa od roku 1990 a zachytáva éru ČSD, ďalej jednej spoločnej firmy ŽSR, až po rozdelenie železníc do terajšej podoby. Nie je to odborná literatúra, ale beletria – zábavné a oddychové čítanie na voľné chvíle.

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2007 ISBN: 8096973644 Rozmer: 175×245 mm Počet strán: 428 Väzba: pevná Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách