Májová knižná akcia už od 1,90 €, klikni tu =>

Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra


🍎 Vypredané, sú však dostupné iné vydania
11,62€

📚Prečítaná za 11,00€ Zobraziť v bazári kníh

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅Výhodné ceny ✅Bezpečný nákup

Obsah titulu je jednoznačný už z jeho názvu. Kniha „Použitie a výber reklamnej agentúry: pohľad z vnútra“ je prekladom originálu „Using and Choosing an advertising agency: an insider's view“. Ide o praktický manuál pre firmy alebo organizácie, ktorý vysvetľuje ako si čo najlepšie vybrať reklamnú agentúru a ako s ňou úspešne spolupracovať. Autorom je John Ward, odborník, ktorý niekoľko desaťročí pracoval v reklamných agentúrach pre množstvo klientov. Svoje bohaté skúsenosti z prostredia medzi klientom a agentúrou zhrnul do tejto veľmi užitočnej publikácie.

Recenzie a kritiky

Originálny názov: Using and Choosing an advertising agency: an insider's view Rok vydania: 2006 ISBN: 8096896709 Rozmer: 155×232 mm Počet strán: 140 Väzba: pevná Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách