🍎 Je nám ľúto, ale predaj už skončil, sú však dostupné iné vydania
9,90€
✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅Výhodné ceny ✅Bezpečný nákup
Njlepšia kniha roka 2012 podľa The Wall Street Journal a Financial Times.
Prečo sa niektorí ľudia a firmy snažia o zmenu celé roky, zatiaľ čo iní sa zmenia cez noc? Ako zvyky vznikajú, prečo vôbec existujú a možno ich zmeniť? Charles Duhigg nám ukáže, ako niektorí ľudia, podnikatelia alebo vlády dokážu meniť veci k horšiemu alebo lepšiemu. Je neuveriteľné, ako ľahko možno manipulovať ľudmi. Ak pochopíme, ako zvyky fungujú, môžeme ich veľmi ľahko zmeniť a využiť vo svoj vlastný prospech. Zlepšíme tak nielen mnohé oblasti svojho osobného a pracovného života, ale i fungovanie celej spoločnosti. Strhujúce rozprávanie, podložené mnohými najnovšími vedeckými poznatkami, prináša celkom nové chápanie ľudskej povahy a jej potenciálu na zmenu!
Rok vydania:
2013Počet strán:
272Nedostupnost licencie eknihy:
2025-02-11 04:00Jazyk: slovenčina
Vydavateľstvo Tatran
Obchodný názov: Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.Adresa: Klariská 16 815 82 Bratislava Slovenská republikaE-mail: info@slovtatran.sk
Ďalšie z kategórie Knihy o marketingovom manažmente