✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅Výhodné ceny ✅Bezpečný nákup
Aj napriek množstvu publikácií, kde autori spracúvajú problematiku porúch pozornosti a aktivity, špecifických porúch učenia, učitelia takýchto žiakov i naďalej často pociťujú bezradnosť, či málo pomoci a podpory od odborníkov v procese edukácie žiakov s vývinovými poruchami, ktorí sa vzdelávajú v bežných triedach základných a stredných škôl formou školského začlenenia - integrácie.
Škola je prostredím, kde žiak prežíva určité obdobie mimo rodiny. Škola a učitelia by preto mali vytvoriť prostredie, klímu, ktorá by pozitívne ovplyvňovala a uspokojovala špeciálne výchovnovzdelávacie potreby žiakov, sociálnu integráciu, vzdelávaciu aktivitu žiaka.
Táto publikácia je zameraná na prácu so žiakmi so špecifickými vývinovými poruchami (dys-poruchami, ADD a ADHD) a zásady v nej uvádzané môžu využívať učitelia všetkých stupňov vzdelávania. Stále v pedagogickej verejnosti pretrvávajú názory, že na kompenzáciu porúch v škole nie je až také dôležité a potrebné používať odlišné metódy práce pri ich edukácii, hodnotení a klasifikácii.
Recenzie a kritiky
Rok vydania:
2012ISBN:
9788089535019Rozmer:
148×208 mmPočet strán:
72Väzba:
pevnáJazyk: slovenčina