Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Marketing vo vydavateľstve

Fantázia alebo skutočnosť? - SOFA - Jazyk: SK - Vazba: Pevná s přebalem matná - 150 str. - ISBN: 80-89033-14-8 - Kniha

Jacek WłodarczykSOFA (2002)

🍎 Vypredané
2,90€

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup

   BMR ako prvá spoločnosť v Poľsku a vo východnej Európe usporiadala sériu školení pre vydavateľov. Tieto školenia sa organizujú nielen v Poľsku, ale aj v zahraničí. V minulosti sa konali v Kazachstane, Kirgizsku, na Ukrajine, v Gruzínsku, Bulharsku, Macedónsku a na Slovensku.



Z obsahu knihy:



Prvky marketingu • Výrobok • Obal • Cena • Distribúcia • Propagácia • Pracovníci vydavateľstva - najdôležitejší nástroj marketingu • Náklad a zisk • Nakladanie s časom



Jacek Włodarczyk je od roku 1989 tesne spätý s knižným trhom. Skúsenosti získal vo Vydavateľstve vedeckej literatúry pri Poľskej teologickej spoločnosti v Krakove a vo Vydavateľstve Znak. V roku 1933 založil v Poľsku poradenskú spoločnosť pre vydavateľov s názvom BOOK MARKETING RESEARCH (BMR). Jej hlavným cieľom je poskytovať vydavateľstvám vyčerpávajúce poradenské služby, najmä v oblasti manažmentu, organizácii výroby, predaja a v oblasti prieskumu trhu. V roku 2000 BMR vytvorila v Poľsku a vo východnej Európe prvú internetovú stránku pre vydavateľov – „Wasz Wirtualny Wydavca“ (Váš virtuálny vydavateľ), ktorá je určená a vytvorená špeciálne pre vydavateľov, distributérov, literárnych agentov, organizátorov knižných veľtrhov.

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2002 ISBN: 8089033148 Rozmer: 148×210 mm Počet strán: 149 Väzba: pevná s prebalom Jazyk: slovenčina

Zaradené v kategóriách