✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅Výhodné ceny ✅Bezpečný nákup
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.
Recenzie a kritiky
Rok vydania:
2011ISBN:
9788081190421Rozmer:
175×245 mmPočet strán:
352Väzba:
pevnáJazyk: slovenčina
Vydavateľstvo Slovenské literárne centrum
Obchodný názov: Slovenské literárne centrumAdresa: Nám. SNP 12 Bratislava Slovenská republikaE-mail: distribucialic@litcentrum.sk