Májová knižná akcia už od 1,90 €, klikni tu =>

Slovník teórie médií

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako...


🍌 Odosielame o 7 dní.
16,24€

📚Prečítaná za 8,80€ Zobraziť v bazári kníh

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅Výhodné ceny ✅Bezpečný nákup

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2011 ISBN: 9788081190421 Rozmer: 175×245 mm Počet strán: 352 Väzba: pevná Jazyk: slovenčina

Vydavateľstvo Slovenské literárne centrum

Obchodný názov: Slovenské literárne centrumAdresa: Nám. SNP 12 Bratislava Slovenská republikaE-mail: distribucialic@litcentrum.sk

Zaradené v kategóriách