Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Knihy vydavateľstva Epos

Našli sme 6 titulov

Ako napísať a úspešne obhájiť záverečnú prácu

Jaroslav Ďaďo, Epos (2022)
alebo ako zjesť slona

Prof. Ing. Jaroslav Ďaďo, PhD. počas viac ako tridsaťročnej pedagogickej praxe na Ekonomickej fakulte Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici viedol najmenej 150 diplomových, viac ako 100 bakalárskych a 18 dizertačných prác a posudzoval... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
25,70€
19,39€

Manažérstvo kvality

Alexander Mateides, , Epos (2006)
História, koncepty, metódy

História, koncepty, metódy Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 4 dni.
39,90€
30,70€

Marketing služieb

Janka Petrovičová, Jaroslav Ďaďo, Miroslava Kostková, Epos (2006)
V uplynulých rokoch viaceré odvetvia služieb zaznamenali intenzívny marketingový rozvoj a teórii a praxi poskytovania...

V uplynulých rokoch viaceré odvetvia služieb zaznamenali intenzívny marketingový rozvoj a teórii a praxi poskytovania... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
19,90€
17,91€

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy. Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 4 dni.
20,90€
18,81€

Služby - teória služieb, marketing služieb

Služby - teória služieb, marketing služieb

Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi. Zobraziť viac

🍎 Vypredané
40,70€

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1.diel - Koncepty a skúsenosti. Zobraziť viac

🍎 Vypredané
20,90€