Májová knižná akcia už od 1,90 €, klikni tu =>

Knihy o marketingovom manažmente

Našli sme 5 titulov

Manažment značky

Manažment značky

Súčasný manažment značky je holistický. Predstavuje komplex, ktorý sa pretavuje do viacerých oblastí marketingu a je hlavne o hodnotách. Značka je nástroj, ktorý dokáže dať produktom pridanú hodnotu. Manažment značky sa stáva kľúčovou otázkou pre firmy... Zobraziť viac


Prieskumy pre marketingový manažment

Prieskumy pre marketingový manažment

Kornélia Richterová, , SOFA (2009)
Prieskumy pre marketing.manaž. - SOFA - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 378 str. - ISBN: 978-80-89033-66-9 - K

Prieskumy pre marketing.manaž. - SOFA - Jazyk: SK - Vazba: Brožovaná bez přebalu lesklá - 378 str. - ISBN: 978-80-89033-66-9 - K Zobraziť viac

🍎 Vypredané
2,99€

Poradenstvo v  marketingu, manažmente  a podnikaní

Poradenstvo v marketingu, manažmente a podnikaní

Publikácia sa venuje modernému poradenstvu na báze šiestich kľúčových prístupov: poradenstvo ako profesia, poradenstvo ako služba, poradenstvo ako podnikanie, poradenstvo ako metóda, poradenstvo ako zmena a poradenstvo ako odvetvie.... Zobraziť viac


Marketingový manažment

Marketingový manažment

Moderný marketing je založený nielen na dôkladnom poznaní zákazníkov, ale tiež na schopnosti firiem vytvoriť a dodať svojim zákazníkom hodnotu. Vytváranie, poskytovanie a komunikovanie hodnoty pre zákazníka tvorí jadro moderného marketingového... Zobraziť viac


Neuroveda a inteligentné systémy v marketingu, manažmente a podnikaní

Neuroveda a inteligentné systémy v marketingu, manažmente a podnikaní

Obrovské možnosti neurovedy a jej aplikácií otvorili priestor na prechod od ekonómie, manažmentu, podnikania a marketingu k neuroekonómii, neuromanažmentu, neurobiznisu a neuromarketingu, ktorý umožňuje prístup k širokému spektru poznatkov s rôznymi... Zobraziť viac