Jún, nové knižné zľavy až do 80%!

Knihy o marketingovej komunikácii

Našli sme 8 titulov

Etika ako nástroj morálneho rozvoja organizácie - prečítaná (bazár kníh)

Zuzana Čmelíková, Computer Press (2010)
Autorka sa vo svojej monografii zamerala na riešenie problému etiky v organizáciách, ktorá je veľmi diskutovanou témou v...

Autorka sa vo svojej monografii zamerala na riešenie problému etiky v organizáciách, ktorá je veľmi diskutovanou témou v súčasnosti, vzhľadom na to, že sa očakáva podpora morálky v organizáciách, ako i rešpektovanie etického prístupu. Zámer autorky je spr Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
11,33€
7,36€

Superfreakonomics - prečítaná (bazár kníh)

Stephen J. Dubner, Steven D. Levitt, Penguin Books (2009)
Here at last is the long awaited sequel to the international bestselling phenomenon, Freakonomics. Steven Levitt, the...

They're back! And this time it's sensational. The authors of the bestselling global phenomenon Freakonomics have been busy, researching the hidden side of even more controversial topics... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
14,99€
9,74€

The New Rules of Marketing and PR - prečítaná (bazár kníh)

David Meerman Scott, John Wiley & Sons (2017)
How to Use Social Media, Online Video, Mobile Applications, Blogs, Newsjacking, and Viral Marketing to Reach Buyers Directly

The international bestseller now in a new edition When it comes to marketing, anything goes in the Digital Age, right? Well, not quite. While marketing and public relations tactics do seem to change overnight, every smart businessperson ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
27,85€
18,10€

Predictably Irrational - prečítaná (bazár kníh)

Why do our headaches persist after we take a one-cent aspirin but disappear when we take a fifty-cent aspirin? Why do we splurge on a lavish meal but cut coupons to save twenty-five cents on a can of soup? ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
8,99€
4,94€

Understanding Digital Marketing - prečítaná (bazár kníh)

Damian Ryan, Kogan Page (2016)
Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation

The world of digital media is changing at a phenomenal pace. Constantly evolving technologies are transforming not just how we access our information but how we interact and communicate with one another on a global scale... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
31,41€
20,42€

Marketing Fashion - prečítaná (bazár kníh)

Harriet Posner, Laurence King Publishing (2015)
Marketing Fashion, Second Edition is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from...

Marketing Fashion, Second Edition is a practical guide to the fundamental principles of marketing and branding, from creating a customer profile to developing a brand identity. The book explains key theoretical concepts and illustrates how ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
38,50€
21,18€

The Power of Communication and The Gallery - prečítaná (bazár kníh)

Kniha „Síla komunikace a umělecká galerie“ se zabývá tématy a náměty, které dosud nebyly dostatečně studovány a popsány. Autoři zde specificky aplikují... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
33,66€
21,88€

The New Rules of Marketing and PR - prečítaná (bazár kníh)

David Meerman Scott, John Wiley & Sons (2013)
John Wiley & Sons: The benchmark guide to marketing and PR, updated with the latest social media and marketing trends,...

The benchmark guide to marketing and PR, updated with the latest social media and marketing trends, tools, and real-world examples of success The New Rules of Marketing & PR, 4th Edition is the pioneering guide to the future of marketing, ... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
26,70€
14,69€