Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Knihy o marketingovej komunikácii

Našli sme 4 titulov

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy. Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 3 dni.
20,90€
18,81€

Marketing služieb

Janka Petrovičová, Jaroslav Ďaďo, Miroslava Kostková, Epos (2006)
V uplynulých rokoch viaceré odvetvia služieb zaznamenali intenzívny marketingový rozvoj a teórii a praxi poskytovania...

V uplynulých rokoch viaceré odvetvia služieb zaznamenali intenzívny marketingový rozvoj a teórii a praxi poskytovania... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
19,90€
17,91€

Služby - teória služieb, marketing služieb

Služby - teória služieb, marketing služieb

Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi. Zobraziť viac

🍎 Vypredané
40,70€

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1. diel

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1.diel - Koncepty a skúsenosti. Zobraziť viac

🍎 Vypredané
20,90€