Máj, nové knižné zľavy až do 80% maj!

Knihy o marketingu

Našli sme 2 titulov

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - prečítaná (bazár kníh)

Kristína Viestová, Wolters Kluwer (2014)
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a...

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
4,20€
3,36€

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Kristína Viestová, Wolters Kluwer (2014)
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a...

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 5 dní.
4,20€
3,78€