Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Knihy o marketingu od autora Kristína Viestová

Našli sme 2 titulov

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Kristína Viestová, Wolters Kluwer (2014)
Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a...

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja... Zobraziť viac

🍌 Odosielame o 6 dní.
4,20€
3,78€

Marketing - výklad pojmov

Marketing - výklad pojmov

Kristína Viestová, , Wolters Kluwer (2015)
Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju...

Slovenská terminológia marketingu je v súčasnosti natoľko heterogénna, že niektorí slovenskí jazykovedci neváhajú označiť ju za „esperanto“. Dielo autori spracovali na základe štúdia, vedeckej analýzy a komparácie poznatkov z domácich... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
6,40€