Obsah publikácie E-commerce je zameraný na vybrané aspekty súvisiace s elektronickým obchodovaním a podnikaním na internete. Naším cieľom je priblížiť dôležitosť digitálneho prostredia pre súčasnú podnikateľskú stratégiu firmy, .... Zobraziť viac
Učebnica poskytuje komplexný pohľad na problematiku marketingovej komunikácie a digitálnych médií, teoretické poznatky dopĺňa o praktické zadania poskytnuté inovatívnou formou QR kódov. Čitateľovi poskytuje možnosť nadobúdať.... Zobraziť viac
Predkladaná vysokoškolská učebnica sa zameriava na vysoko aktuálnu a v odbornej, ale aj v laickej verejnosti stále viac diskutovanú problematiku trvalo udržateľného rozvoja a s ním súvisiacich konzekvencií. Jednotlivé tematické okruhy.... Zobraziť viac
Táto učebnica má prispieť k pochopeniu ekonomického pozadia vzniku a rozširovania Európskych spoločenstiev a neskôr Európskej únie z pohľadu jej jednotlivých členov. Zaoberá sa tiež charakteristikou jednotlivých ekonomík Európskej.... Zobraziť viac
Skriptá ponúkané čitateľovi sú založené na logickom a historickom podaní hlavných teoretických otázok medzinárodného obchodu. Pozostávajú z častí, ktoré logicky analyzujú teoretický systém fungovania medzinárodného obchodu. .... Zobraziť viac