Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Knihy vydavateľstva Ekonóm

Našli sme 5 titulov

E-commerce

E-commerce

Obsah publikácie E-commerce je zameraný na vybrané aspekty súvisiace s elektronickým obchodovaním a podnikaním na internete. Naším cieľom je priblížiť dôležitosť digitálneho prostredia pre súčasnú podnikateľskú stratégiu firmy, .... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
12,50€

Marketingová komunikácia a digitálne média

Marketingová komunikácia a digitálne média

Učebnica poskytuje komplexný pohľad na problematiku marketingovej komunikácie a digitálnych médií, teoretické poznatky dopĺňa o praktické zadania poskytnuté inovatívnou formou QR kódov. Čitateľovi poskytuje možnosť nadobúdať.... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
27,00€

Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja

Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja

Predkladaná vysokoškolská učebnica sa zameriava na vysoko aktuálnu a v odbornej, ale aj v laickej verejnosti stále viac diskutovanú problematiku trvalo udržateľného rozvoja a s ním súvisiacich konzekvencií. Jednotlivé tematické okruhy.... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
25,00€

Ekonomika štátov Európskej únie

Ekonomika štátov Európskej únie

Táto učebnica má prispieť k pochopeniu ekonomického pozadia vzniku a rozširovania Európskych spoločenstiev a neskôr Európskej únie z pohľadu jej jednotlivých členov. Zaoberá sa tiež charakteristikou jednotlivých ekonomík Európskej.... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
11,00€

Medzinárodné ekonomické vzťahy

Medzinárodné ekonomické vzťahy

Mykhaylo Kunychka, Ekonóm (2024)
Vybrané teórie medzinárodného obchodu

Skriptá ponúkané čitateľovi sú založené na logickom a historickom podaní hlavných teoretických otázok medzinárodného obchodu. Pozostávajú z častí, ktoré logicky analyzujú teoretický systém fungovania medzinárodného obchodu. .... Zobraziť viac

🍎 Vypredané
14,50€