Maďarská jazyková mutácia učebnice matematiky (2. časť) pre gymnázia s vyučovacím jazykom maďarským... Zobraziť viac
Na zvládnutie numerických zručností žiakov využívame kalkulačky, učíme ich pracovať s bežnou kalkulačkou, ale učíme ich využívať aj kalkulačku v mobilnom telefóne... Zobraziť viac
Vyučovanie matematiky sa snaží všetkým žiakom, spôsobom primeraným ich mentálnej úrovni, poskytnúť adekvátnymi formami a metódami také matematické vzdelanie, ktoré im umožní riešiť najnutnejšie problémy a úlohy praktického života... Zobraziť viac
Pri utváraní matematických poznatkov autorka prihliada na intelektové schopnosti žiakov a preto sa opiera o ich manipulačnú účinnosť. Pri rozvíjaní matematickej zručnosti žiakov sa snaží učivo precvičovať viackrát... Zobraziť viac
Cvičenia a slovné úlohy v pracovnom zošite vychádzajú z konkrétnych životných situácií. Pri ich riešení sa snažíme naučiť žiaka rozlíšiť kľúčové slová, s ktorými je spojený konkrétny matematický postup... Zobraziť viac
Autorka žiakov získava pre učebnú činnosť nenásilnou, prirodzenou formou. Hlavným motívom učenia sa je radosť z vyriešeného príkladu. V aritmatickej časti usporiadavajú a porovnávajú čísla, riešia jednoduché nerovnice... Zobraziť viac
Matematické vedomosti, zručnosti a návyky v pracovnom zošite sa budujú v súlade s matematickou teóriou v učebnici. Pri opakovaní a upevňovaní učiva sa žiaci učia využívať svoje získané poznatky... Zobraziť viac
Nová učebnica spĺňa požiadavky Štátneho vzdelávacieho programu (Príloha ISCED 2 2. upravená verzia pre 5. až 8. ročník ZŠ) z hľadiska charakteristiky a cieľov predmetu. Obsah učiva zodpovedá obsahu predpísanému učebnými osnovami.. Zobraziť viac
Nová učebnica spĺňa požiadavky Štátneho vzdelávacieho programu (Príloha ISCED 2 2. upravená verzia pre 5. až 8. ročník ZŠ) z hľadiska charakteristiky a cieľov predmetu. Obsah učiva zodpovedá obsahu predpísanému učebnými osnovami... Zobraziť viac
Jedinečná učebnica a pohľad do matematiky, kde sa autor snaží ukázať pomocou tabuliek, textov a príkladov to, ako sa k výsledku dostanete a prečo je to tak. Aby matematika nebola len súbor vzorcov, do ktorých sa dosadzuje ale cesta k týmto vzorcom... Zobraziť viac