Na to, aby sme dokázali Hacknúť sa potrebujeme najmä jednu vec byť schopní rozmýšľať inak. Hľadať netradičné riešenia. Pozerať sa na svet z rôznych perspektív. A o tom je táto kniha priniesť spôsoby pozerania sa na veci, ktoré... Zobraziť viac
Nejznámější český marketér. Tvůrce bezprecedentních kampaní. Expert na průzkum trhu, jemuž lidé řekli svá nejtajnější přání, obavy a cokoliv, na co se jich zeptal. Ví, jak položit správnou otázku a jak hned využít odpověď..... Zobraziť viac
Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu... Zobraziť viac
Táto kniha je určená všetkým, ktorí sa pohybujú vo svete biznisu a nemajú čas na pravidelné špecializované jazykové kurzy.... Zobraziť viac
Thomas Erikson sa vo svojej ďalšej knihe zameral na rozdiely v komunikácii na pracovisku. Znovu sa opiera o známu farebnú typológiu ľudského správania, ibaže tentoraz z pohľadu nadriadených a podriadených... Zobraziť viac
Z dobrého skvelé SK - Good to great - Eastone - Jazyk: SK - Vazba: Pevná s přebalem matná - 304 str. - ISBN: 80-89217-09-5 - Kni Zobraziť viac
Robin Sharma, legenda vodcovstva a priekopník osobného majstrovstva, už viac ako dvadsaťpäť rokov mentoruje miliardárov, podnikateľských gigantov, superhviezdy, profesionálnych športovcov a smotánku šoubiznisu prostredníctvom revolučnej metodiky,... Zobraziť viac
Nemôžeme pokladať za samozrejmé, že budúcnosť bude lepšia, čo znamená, že na jej vytváraní musíme pracovať dnes. To, či dosiahneme singularitu vo vesmírnom meradle, je zrejme menej dôležité než to, či uchopíme jedinečné príležitosti, ktoré máme, aby... Zobraziť viac
Táto kniha stavia ženy na piedestál a autor ju napísal s láskou a obdivom k nim. Pomáha ženám stať sa ženskou verziou známeho princa na bielom koni, skvelého, žiadaného a milovaného. Tiež napovedá, čo od svojej vysnívanej očakáva takýto muž... Zobraziť viac
Všetci veľkí lídri, myslitelia, umelci, bojovníci a vizionári majú spoločnú jednu schopnosť. Umožňuje im nepodľahnúť emóciám, utíšiť rozháranú myseľ a nenechať sa rozptyľovať neustálym prúdom myšlienok. Zobraziť viac
David Epstein zistil, že vo väčšine odvetví – obzvlášť v tých komplexných a nepredvídateľných – vynikajú všestranní jedinci, nie špecialisti. V čase, keď sa odborníci čoraz viac izolujú, sa bude stále viac dariť tým, čo dokážu využiť rôzne skúsenosti... Zobraziť viac
Kniha Obchod pre všetko sa v USA hneď po svojom vydaní zaradila medzi bestsellery. Novinárovi Bradovi Stoneovi sa v nej podarilo zozbierať hodnotný materiál, ktorý odhaľuje málo známe fakty o spoločnosti Amazon. Okrem jej úspechov opisuje aj.... Zobraziť viac
Kniha Jak získávat přátele a působit na lidi zaujímá významné místo v historii knižního trhu jako jeden z nejúspěšnějších mezinárodních bestsellerů všech dob. Splnila očekávání mnoha lidí a... Zobraziť viac
Príbeh firemnej kultúry aktuálne jednej z najznámejších a najpopulárnejších technologických firiem sveta, streamovacej služby Netflix. Je to príbeh, v ktorom víťazí fungovanie bez pravidiel. Príbeh plný inšpirácie a dôvodov na zamyslenie sa na tému... Zobraziť viac
Kniha Reštart prináša návod, ako čo najjednoduchšie vybudovať, viesť a zveľaďovať vlastný biznis. Dozviete sa, prečo vám plánovanie v skutočnosti škodí, prečo nepotrebujete investície zvonka a prečo by ste sa nemali starať o konkurenciu... Zobraziť viac
Preslávená úvaha majstra Suna o vojenskom umení sa teší neutíchajúcemu záujmu čitateľov i po viac ako dva a pol tisíc rokoch, ktoré uplynuli od jeho napísania. V čom spočíva jeho obľúbenosť? Paradoxne vôbec nie v jeho vojenských aspektoch, ale... Zobraziť viac
Kniha od autora New York Times bestsellerov a tretej najpopulárnejšej TED prednášky. Víziou Simona Sineka je svet, v ktorom sú ľudia inšpirovaní prácou, ktorú robia.... Zobraziť viac
Je jedna z najvýznamnejších kníh zaoberajúcich sa problematikou individuálneho úspechu v zmysle finančnej nezávislosti i... Zobraziť viac
Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj pokročilý... Zobraziť viac
Americký profesor marketingu Scott Galloway, kultovní autor několika bestsellerů New York Times, nekonvenčním způsobem vysvětluje, proč je work-life balance vybájenou chimérou, zda je dobré opustit školu kvůli podnikání, jak to udělal... Zobraziť viac