Dá sa Bitcoin považovať za spoľahlivú digitálnu menu? Ako sa Bitcoiny vytvárajú? Koľko ich je a bude? Kde sa dajú kúpiť a ako sa s nimi pracuje? Nejde o pyramídovú hru? Stane sa raz peniazmi budúcnosti?... Zobraziť viac
Čo stojí za úspechom spoločností ako sú Google alebo Pixar? Cesta k úspechu je pre každú spoločnosť jedinečná, no všetky úspešné spoločnosti majú spoločné jedno: ... Zobraziť viac
Sociálne siete zmenili pohľad na marketingovú komunikáciu na internete. Internetoví používatelia sa z pasívnych príjemcov marketingových správ stali aktívnymi účastníkmi konverzácie, nad ktorou má firma limitovanú kontrolu... Zobraziť viac
Marketingový bestseller od Agentúry roku! Ak chcete z marketingovej investi?cie vysekat? c?o najviac, musi?te sa zbavit? balastu a veci?, ktore? va?s brzdia. Su? to nezmysly, pri?stup „neda? sa“, nejasne? ciele ... Zobraziť viac
V roku 2010 Kevin Systrom a Mike Krieger spustili aplikáciu na zdieľanie fotografií, ktorá ponúkala jednoduchú, ale neodolateľnú funkciu – všetko, čo ste ňou zachytili, vyzeralo krajšie. Postupne okolo tohto zaujímavého start-upu... Zobraziť viac
Marketing v 21. storočí vstupuje do svojej novej éry charakterizovanou hlavne dvoma fenoménmi: digitalizáciou a udržateľnosťou. O digitalizácii v marketingu bolo už napísaných množstvo kníh, od tvorby úspešného webu, zarábajúceho... Zobraziť viac
Nahliadnite do zákulisia firmy WeWork v podaní novinárov, ktorí odhalili škandalózne praktiky jeho bezškrupulózneho zakladateľa trpiaceho grandióznym sebaklamom... Zobraziť viac
Koľkokrát ste sa už spýtali samej seba: Prečo mi podnikanie nerastie tak rýchlo, ako by som chcela? Lenka Lutonská, priekopníčka energetického prístupu k podnikaniu, ktorá spolupracuje s tisíckami žien ... Zobraziť viac
Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj... Zobraziť viac
Na knihu sa zväčša pozeráme optikou literatúry, kultúry a hodnôt. Ale kniha je aj tovar, produkt, ktorý niekto pripraví, niekto vyrobí a niekto zasa distribuuje a predáva. Aká je vlastne táto pragmatická cesta knihy? V čom sa líši Zobraziť viac
+ EXTRA BONUSY ZADARMO (34 pracovných listov ku knihe) Snažíte sa vymyslieť názov firmy, no nedarí sa vám? Hľadáte návod, ktorý vám celý proces ukáže krok za krokom? Práve ste ho našli. Zobraziť viac
Osobitné výzvy a príležitosti sa otvárajú pred manažérmi marketingu a predaja vo firmách, ktoré pôsobia na podnikateľských trhoch. Oproti súčasnému spotrebiteľskému marketingu je nutný výrazne iný ... Zobraziť viac