Jún, nové knižné zľavy až do 80%!

Knihy o marketingu

Našli sme 2 titulov

Etika ako nástroj morálneho rozvoja organizácie - prečítaná (bazár kníh)

Zuzana Čmelíková, Computer Press (2010)
Autorka sa vo svojej monografii zamerala na riešenie problému etiky v organizáciách, ktorá je veľmi diskutovanou témou v...

Autorka sa vo svojej monografii zamerala na riešenie problému etiky v organizáciách, ktorá je veľmi diskutovanou témou v súčasnosti, vzhľadom na to, že sa očakáva podpora morálky v organizáciách, ako i rešpektovanie etického prístupu. Zámer autorky je spr Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
11,33€
7,36€

Google Story - prečítaná (bazár kníh)

David A. Vise, Pan Books (2005)
The Google Story is the definitive account of one of the most remarable organizations of our time. Every day over sixty-four...

The Google Story is the entertaining and definitive account of the most compelling innovation since the creation of the internet. Used in over 100 countries by more than 65 million users a day, Google is the most well known global brand to emerge... Zobraziť viac

🌴 Máme na sklade, posielame ihneď.
11,95€
6,57€