Publikácia je určená pre obchodných zástupcov i obchodníkov za pultom – naučí ich rýchlo a bezpečne rozoznať, čo si zákazník naozaj myslí, navedie ich, ako s ním rokovať, aby dosiahli svoj cieľ... Zobraziť viac
Publikace je určena pro obchodní zástupce i obchodníky za pultem i obecně pro všechny, kteří řídí větší počet lidí, anebo s ním spolupracují, tedy například pro manažery, politiky, učitele, herce ad.. Zobraziť viac
Psychológ Vojtěch Černý objasní hlavné príčiny chýb pri komunikácií. Vysvetlí podstatu tzv. kódovania aj význam priestorového umiestnenia. Jadrom sú kapitoly o posturologií, mimike, haptike, komunikácií prostredníctvom dotyku, paralingvistike atď. ... Zobraziť viac
Titul je určený tým, ktorých každodenným chlebom je vysvetľovanie a presvedčovanie - obchodníkom, ale tiež manažérom, učiteľom, politikom, atď. Ponúkne im ucelený kurz, ktorého úlohou je vylepšiť vystupovanie, prejav, ale predovšetkým argumentáciu... Zobraziť viac
Titul je určený tým, ktorých každodenným chlebom je vysvetľovanie a presvedčovanie - obchodníkom, ale tiež manažérom, učiteľom, politikom, atď. Ponúkne im ucelený kurz, ktorého úlohou je vylepšiť vystupovanie, prejav, ale predovšetkým argumentáciu... Zobraziť viac