Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ... Zobraziť viac
Martinus, Pelikan.sk, Kellys, Nay, či 101 drogéria... Tieto firmy určite poznáte, ľudské príbehy za nimi možno nie. Čím všetkým si museli prejsť zakladatelia a zakladateľky úspešných slovenských značiek, aby sa dostali ... Zobraziť viac
Kniha Moderní etiketa je menší verzí obsáhlé Etikety, největšího díla o etiketě, jaké kdy u nás vyšlo. Moderní etiketa je uživatelsky přátelštější, snadno se v ní orientujeme, má příjemný formát, který z ní činí věrného p Zobraziť viac
Druhé vydanie knihy "DÔCHODKY", aktualizované podľa legislatívy platnej v roku 2023. Zobraziť viac
Tomáš Baťa je známý především jako schopný podnikatel, který vybudoval světové obuvnické impérium. Málokdy se ale mluví o jeho propracovaném systému, který podporoval nejen efektivní podnikání, ale také duševní zdraví... Zobraziť viac
Publikácia "Podvojné účtovníctvo podnikateľov" Ing. Anny Cenigovej, ktorá sa dostáva do predaja, je 20. aktualizovaným vydaním k 1.1.2022. V publikácii je zahrnuté Opatrenie MF SR z 9. decembra 2020 č. MF/011805/2020-74, ktorým sa menia a dopĺňajú... Zobraziť viac
Bestseller amerického akademika a investičního poradce libanonského původu analyzuje fenomén "černých labutí", tj.... Zobraziť viac
Na to, aby sme dokázali Hacknúť sa potrebujeme najmä jednu vec byť schopní rozmýšľať inak. Hľadať netradičné riešenia. Pozerať sa na svet z rôznych perspektív. A o tom je táto kniha priniesť spôsoby pozerania sa na veci, ktoré... Zobraziť viac
Výklad požiadaviek normy ISO 9001:2015 vrátane návodu na výkon auditov v zmysle aktuálne vydanej normy ISO 19011:2018 (uvádza aj ucelený modelový príklad Interného auditu). Publikácia bola vydaná pod záštitou SLOVENSKEJ SPOLOČNOSTI PRE KVALITU.... Zobraziť viac
Originálna anglicko-slovenská publikácia, ojedinelá svojho druhu na trhu. Popisuje ako uchopiť nápad, inováciu alebo zákazku a zrealizovať ju do úspešného konca. Je to manuál písaný jednoduchým jazykom. Kniha s praktickými príkladmi. Podstatu riadenia pro Zobraziť viac
Ray Dalio v tejto knihe spracoval svoje výnimočné životné a pracovné princípy, ktoré z obyčajného dieťaťa strednej vrstvy z Long Islandu urobili jedného z najúspešnejších ľudí našich čias. Princípy, ktoré môže použiť ktokoľvek, aby dosiahol svoje ciele... Zobraziť viac
Prvé vydanie 800-stranovej knihy, ktorej ambíciou je stať sa nepostrádateľnou pomôckou pri práci každej mzdovej účtovníčky, účtovníka alebo vedúceho zamestnanca akejkoľvek organizácie zamestnávajúcej zamestnancov. V knihe nájdete zrozumiteľné... Zobraziť viac
Zkušený inovátor Dalibor Pulkert nabízí kompletního průvodce, který vám pomůže nápad nejen vymyslet, ale především vyladit, ověřit na trhu a dostat do hmatatelné podoby už během 30 dní. Ať už chcete vybudovat druhý Rohlík nebo otevřít vysněnou kavárnu... Zobraziť viac
Kdykoli se procesům naší mysli začne věnovat Daniel Kahneman, psycholog a nositel Nobelovy ceny za poznatky o kognitivním zkreslení, nedopadá to pro nás vůbec dobře! Tentokrát zkoumal příčiny vysoké variability profesionálních úsudků – soudců, lékařů... Zobraziť viac
Kniha "MATERSKÁ 2023" je v poradí deviate vydanie knihy Jozefa Mihála počnúc rokom 2017, s podrobným komentárom k dávkam nemocenského poistenia "materské" a "tehotenské". Najdôležitejšími novinkami v zákone o sociálnom poistení je... Zobraziť viac
Během mimořádně krátké doby se podařilo vydavatelství ČSJ ve spolupráci s experty připravit, vydat a nabídnout vám v české verzi nové vydání tohoto velmi významného a pro praxi potřebného svazku... Zobraziť viac
Kolekcia titulov: Nekonečná vnútorná sila, Prebuďte svoju vnútornú silu Nekonečná vnútorná sila: Ak ste niekedy snívali o... Zobraziť viac
O bitcoine alebo kryptomenách počul azda každý. V médiách sa objavujú vo chvíľach, kedy už navždy umreli (cena trochu padla) alebo keď sa všetci zbláznili a nakupujú (cena trochu stúpla). Málokto sa však zaoberá tým, ako kryptomeny... Zobraziť viac
Po úspěšném vydání knihy Price Action – Jak vidět, co jiní nevidí přichází pokračování, ve kterém najdete spoustu vylepšení strategií z prvního dílu, ale také nové přístupy k obchodování právě na čistém cenovém grafu. Ja Zobraziť viac
Marketing v 21. storočí vstupuje do svojej novej éry charakterizovanou hlavne dvoma fenoménmi: digitalizáciou a udržateľnosťou. O digitalizácii v marketingu bolo už napísaných množstvo kníh, od tvorby úspešného webu, zarábajúceho... Zobraziť viac