✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup
V uplynulých rokoch viaceré odvetvia služieb zaznamenali intenzívny marketingový rozvoj a teórii a praxi poskytovania služieb sa venuje zvýšená pozornosť aj u nás, čo sa prejavuje aj v zameraní a počte odborných publikácií venovaných tejto problematike.
Publikácia „Marketing služieb“ spracovaná kolektívom autorov pod vedením prof. Ing. Jaroslava Ďaďa, PhD. má za cieľ dať čitateľom do rúk základné informácie o špecifikáciách marketingu vo sfére služieb, pričom autori zvolili prierezový prístup ku skúmaniu tejto oblasti.
Keďže ekonomický a sociálny význam služieb v našom hospodárstve neustále rastie, mali by tejto publikácii venovať pozornosť nielen špecialisti, príp. študenti, ale i podnikatelia a ekonómovia pôsobiaci vo sfére služieb.
Recenzie a kritiky
Rok vydania:
2006ISBN:
8080576629Rozmer:
146×210 mmPočet strán:
302Väzba:
pevnáJazyk: slovenčina
Ďalšie z kategórie Knihy o marketingu pre verejný sektor