Nová knižná akcia so zľavou až do 80%

Brand New

Aká je budúcnosť značiek a brandingu? Znamená globalizácia, že rôznorodosť a jedinečnosť budú pôsobením obrích nadnárodných...

Wally OlinsSlovart CZ (2016)

🌴 Posledný kus na sklade, posielame ihneď.
16,45€
Zľava 39%
10,00€

📚Prečítaná za 10,69€ (Zľava 35%) Zobraziť v bazári kníh

✅ Poštovné ZADARMO nad 39€ ✅ Knižná akcia každý mesiac ✅ Bezpečný nákup

Aká je budúcnosť značiek a brandingu? Znamená globalizácia, že rôznorodosť a jedinečnosť budú pôsobením obrích nadnárodných spoločností postupne vymazané zo sveta? Začnú sa všetky miesta na našej planéte podobať ako vajce vajcu? Fascinujúca knihy Wallyho Olinsa sa zaoberá všetkými podstatnými aspektmi sveta brandingu. So svojím typickým, prenikavým štýlom analyzuje problémy, ktorým dnes čelia firmy, kritizuje ich chybné kroky a chváli tie, ktoré v našom novom svete efektívne budujú značky. Zároveň sa zamýšľa nad budúcnosťou brandingu. Táto kniha je nenahraditeľná pre každého, kto sa zaujíma o marketing, obchod alebo súčasnú kultúru.

Recenzie a kritiky

Rok vydania: 2016 ISBN: 9788075290472 Rozmer: 165×230 mm Počet strán: 200 Väzba: flexi Jazyk: čeština

Zaradené v kategóriách